کد خبر : 1920455 | 22 فروردين 1402 ساعت 17:10 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ قهرمانان متفاوت با سری آ است

پیولی: 0-4 را فراموش کنید، به برد 1-0 هم قانعم!

استفانو پیولی، مربی میلان، بازی فردا برابر ناپولی در لیگ قهرمانان را کاملا متفاوت عنوان کرد و اینکه به یک برد حداقلی نیز راضی است.

پیولی: 0-4 را فراموش کنید، به برد 1-0 هم قانعم!

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا شب در سن سیرو و از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان ناپولی است. هرچند ناپولی در سری آ 22 امتیاز بیشتر از میلان دارد و تقریبا می‌توان این تیم را فاتح اسکودتو دانست، ولی در رویارویی اخیر دو تیم، میلان بود که در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا 0-4 ناپولی را شکست داد.

1851174

استفانو پیولی ولی معتقد است حساب آن بازی جداست و در جدال فردا شب همه چیز از صفر شروع می‌شود: «تیم را آرام و متمرکز می‌بینم. برای این جدال حساس در لیگ قهرمانان کاملا آماده‌ایم و می‌دانیم که برابر ناپولی چه کار سختی خواهیم داشت. فردا اوسیمن غایب است؟ اهمیتی ندارد؛ چون ناپولی با یا بدون او تیم کامل و خطرناکی است. بازی بسیار دشواری خواهد بود و باید یک نمایش بی‌نظیر و کامل را در میدان ارائه دهیم.»

پیولی ادامه داد: «باید مثل بازی قبلی برابر ناپولی کار کنیم. اگر مثل بازی جمعه برابر امپولی باشیم (تساوی بدون گل) در واقع خودکشی کرده‌ایم. باید در همه خطوط توازن لازم را داشته باشیم. درست است که ناپولی را در سری آ 0-4 بردیم ولی بازی فردا داستانی کاملا متفاوت خواهد داشت و حتی به یک پیروزی با حداقل گل نیز قانع هستم. می‌دانیم که برای پیروزی در بازی فردا باید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. کوچک‌ترین اشتباه تاوان سنگینی خواهد داشت.»

پیولی در مورد تاریخ بزرگ میلان در لیگ قهرمانان (هفت عنوان قهرمانی) گفت: «لیگ قهرمانان بخشی از تاریخ میلان است ولی فردا این مسئله اهمیتی ندارد. برای ما این یک مسابقه مهم محسوب می‌شود و می‌خواهیم هر کاری انجام دهیم تا برنده شویم. ناپولی تیم بسیار قدرتمندی است ولی ما هم میلان هستیم و همیشه در لیگ قهرمانان متفاوت بازی می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها