کد خبر : 1920456 | 22 فروردين 1402 ساعت 17:24 | 12.6K بازدید | 26 دیدگاه

هرناندز: میلان حتما می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود

تئو هرناندز، مدافع فرانسوی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش با ناپولی در لیگ قهرمانان گفت حریف روسونری قدرتمند است ولی میلان اعتقاد دارد امسال می‌تواند فاتح چمپیونزلیگ بشود.

هرناندز: میلان حتما می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود سن‌سیرو میزبان ناپولی است.

جدال تمام ایتالیایی دو تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. ناپولی که صدرنشین بلامنازع سری آ است امید دارد امسال در لیگ قهرمانان هم به مراحل بالاتر صعود کرده و حتی نیم‌نگاهی هم به قهرمانی دارد.

روسونری اما که سال گذشته قهرمان سری آ شده در حال حاضر امیدی به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ ایتالیا ندارد و به همین خاطر چمپیونزلیگ برای شاگردان پیولی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. تئو هرناندز که به همراه سرمربی‌اش پیولی در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه شرکت کرده بود به اهمیت این مسابقه برای میلان اشاره کرد.

1851176
بازی فردا مهم‌ترین بازی زندگی تو است؟
بازی فردا مهم‌ترین بازی دوران فوتبال من است؟ بله همین‌طور است. این بازی خیلی مهم و هیجان‌انگیز است.

پیروزی 4-0 میلان مقابل ناپولی شرایط این مسابقه را تغییر داده؟
نه اینطور نیست. بازی فردا با بازی‌های لیگ تفاوت دارد. ناپولی تیم پرقدرتی است ولی ما هم به خوبی آماده شده‌ایم.

میلان برایت چه معنایی دارد؟ رویای به دست آوردن توپ طلا را در سر داری؟
به بازو بستن بازوبند کاپیتانی میلان برایم افتخار بزرگی است. من از روز اول در این باشگاه خوشحال بوده‌ام. نمی‌دانم توپ طلا را به دست خواهم آورد یا نه، البته دوست دارم این اتفاق بیفتد ولی در حال حاضر فقط روی بازی فردا تمرکز دارم.

غیبت ویکتور اوسیمن در بازی فردا
غیبت او چیزی را برای ما تغییر نمی‌دهد. ناپولی بازیکنان بااستعداد زیادی دارد. هر کسی که جانشین اوسیمن بشود هم خوب کار خواهد کرد.

پنج سال دیگر همچنان در میلان هستی؟
امیدوارم هر چه بیشتر و تا جایی که ممکن باشد در میلان بمانم. آینده برای هیچکس معلوم نیست و من فقط روی زمان حال تمرکز دارم.

میلان می‌تواند فاتح چمپیونزلیگ بشود؟
بله ما می‌توانیم. ولی در حال حاضر تمرکزمان فقط روی بازی فردا است. ما سخت تلاش کرده‌ایم و می‌دانیم چه باید بکنیم. باید دید در آینده چه پیش می‌آید.

چرا موهایت را آبی کرده‌ای؟
به خاطر تولد پسرم.

شکست مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی را فراموش کرده‌ای؟
بعد از فینال جام جهانی فراموش کردن آن روز واقعا سخت بود. ولی من حالا به روزهای خوبم برگشته‌ام. در حال حاضر تنها چیزی که برای ما مهم است و روی آن تمرکز داریم چمپیونزلیگ است.

دیدگاه‌ها