کد خبر : 1920477 | 22 فروردين 1402 ساعت 20:53 | 24.8K بازدید | 17 دیدگاه

کاپیتان استقلال باانگیزه‌تر از همه تمرین می‌کند!

شرایط مالی در استقلال اصلا خوب نیست و این برای کادر فنی و بازیکنان تیم از همه دردآورتر است، به خصوص که تنها 5 هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده است.

کاپیتان استقلال باانگیزه‌تر از همه تمرین می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ برتر علی فتح‌الله‌زاده به خاطر شرایط مالی باشگاه از سمت خود استعفا کرد و جای خود را به حجت کریمی داد و حالا سرپرست باشگاه در یک فرصت کم می‌بایست علاوه بر پرداخت بدهی استراماچونی، درصد و پاداش قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند که کار سختی است.

1851218

با این حال تصاویری که از تمرینات استقلال مخابره می‌شود، تصاویر امیدوارکننده است. سیدحسین حسینی که در بازی با آلومینیوم با مهار شوت هانسل زاپاتا استقلال را در بازی نگه داشت، در تمرینات استقلال باانگیزه‌تر از همه تمرین می‌کند. او به خوبی می‌داند شرایط استقلال اینطور نمی‌ماند و به طور حتم با گذشت زمان مشکلات مالی تیم حل و بدهی استراماچونی هم پرداخت می‌شود، اما شاید فرصت تکرار قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به این زودی تکرار نشود. به همین خاطر او در تمرین از همه باانگیزه‌تر تمرین می‌کند تا در بازی‌های باقی‌مانده هم سیوهای خوبی برای تیم داشته باشد و هم این پیام مهم را به هم‌تیمی‌هایش مخابره می‌کند که به زعم سرمربی در این روزها هم باید بهترین خود را برای تیم بگذارند.

1851219

دیدگاه‌ها