کد خبر : 1920516 | 23 فروردين 1402 ساعت 01:44 | 16.6K بازدید | 10 دیدگاه

همین نمایش را باید در سری آ هم تکرار کنیم

لوکاکو: راز شادی گلم را آخر فصل فاش می‌کنم

روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان،بعد از گلزنی مقابل بنفیکا اعلام کرد که راز شادی گل جنجالی خود را آخر فصل فاش خواهد کرد.

لوکاکو: راز شادی گلم را آخر فصل فاش می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان موفق شد میزبان خود بنفیکا را در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل شکست دهد. روملو لوکاکو که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود گل دوم شاگردان سیمونه اینزاگی را در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و جشن خود را با گذاشتن انگشت اشاره مقابل دهانش به نشانه هیس برگزار کرد.

او در مورد ضربه پنالتی خود که با وجود تشخیص درست دروازه بان حریف وارد گوشه سمت راست دروازه شد گفت: "در مورد پنالتی همه چیز به ذهنیت و تمرکز بستگی دارد. من در آن لحظه به هیچ کس حتی هم تیمی هایم گوش نمی کنم."

1851311

لوکاکو با وجود این همیشه در ترکیب اصلی نبوده اما در بازی های بزرگ مقابل پورتو، یوونتوس و حالا بنفیکا گلزنی کرده است. او در مورد شرایط فعلی گفت: "من استدلال آنها را با توجه به نمایش های گذشته ام درک می کنم اما به هر شکلی که شده به تیم کمک می کنم و در حال بازگشت به فرم قبلی هستم. ما مسئولیت داریم که برای این باشگاه تلاش کنیم و حالا باید آماده یک بازی خوب مقابل مونزا شویم."

لوکاکو بعد از باز کردن دروازه بنفیکا ابتدا سلام نظامی کرده و سپس انگشت خود را به نشانه هیس مقابل دهانش قرار داد؛ حرکتی که به خاطر آن بعد از گلزنی مقابل یووه اخراج شده بود. او در مورد این حرکت گفت: "این یک راز است که در پایان فصل آن را فاش خواهم کرد."

1851312

گلزن بلژیکی اینتر در پایان گفت: "ما امروز بازی هوشمندانه ای انجام دادیم و می توانستیم سه یا چهار گل دیگر به ثمر برسانیم. با این حال، 2-0 نتیجه خوبی است و اکنون باید این عملکرد را در سری آ تکرار کنیم. باید این موضوع را که چرا این گونه در سری آ بازی نمی کنیم را مورد بررسی قرار دهیم چرا که آن جا هم بازی های حساسی داریم."

دیدگاه‌ها