کد خبر : 1920661 | 23 فروردين 1402 ساعت 22:42 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

صحبت‌های اسپالتی و پیولی پیش از تقابل بزرگ

سرمربیان میلان و ناپولی آخرین صحبت‌های خود را پیش از تقابل حساس امشب انجام دادند.

صحبت‌های اسپالتی و پیولی پیش از تقابل بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ناپولی است. این دیدار از ساعت 22:30 در ورزشگاه سن سیرو آغاز خواهد شد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در صحبت‌های کوتاه خود پیش از این دیدار گفت: "انتظار یک دیدار جذاب با لحظات هیجان‌انگیز را دارم و سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذاریم."

او در مورد حساسیت بالای دیدار امشب گفت: "من فشار خاصی احساس نمی‌کنم و فقط از بودن در اینجا احساس غرور می‌کنم. ما نماینده باشگاه بزرگی هستیم که در این رقابت‌ها تاریخ‌ساز بوده و سعی می‌کنیم دوباره افتخارآفرینی کنیم."

1851557

سرمربی میلان در مورد پیروزی اخیر 4-0 مقابل ناپولی در سری آ گفت: "هیچ تیمی کامل نیست و هرکسی چنین فکری کند در اشتباه است. مطمئنا بدون توجه به آن دیدار امشب باید در سطح بالایی بازی کنیم و متوجه این موضوع باشیم که یک حادثه می‌تواند سرنوشت کار را تعیین کند. بچه‌های ما به خوبی به اهمیت این بازی واقف هستند و از انگیزه و انرژی کافی و ذهنی روشن برای موفقیت برخوردار هستند."

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی نیز با تاکید به اینکه بازی هیجان‌انگیزی در انتظار شاگردانش است گفت: "ما باید از امشب لذت ببریم چرا در چنین شب‌هایی باید از کلیت فوتبال لذت ببرید. ما باید در این دیدار با تلاش و فداکاری به نتیجه دلخواه خود برسیم."

او در مورد غایبان بزرگ تیمش مقابل میلان گفت: "وقتی با تیم‌هایی در این سطح سر و کار دارید با ستاره‌ها و قهرمانان زیادی مواجه هستید که می‌توانند جای یکدیگر را به خوبی پر کنند. این همان چیزی است که این تیم‌ها و بازیکنانشان را متمایز می‌کند."

1851556

سرمربی ناپولی افزود: "همان‌طور که در ابتدای فصل ما بازیکنان بزرگی را از دست دادیم و کسانی که جایگزین شدند جای خالی آنها را پر کردند، امروز هم همین انتظار را دارم. اگر توانسته‌ایم 20 امتیاز بیشتر از تیمی که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است کسب کنیم (در سری آ) این بدین معناست که کاملا شایسته حضور در اینجا هستیم."

اسپالتی در مورد بازی دادن به الیف الماس در این دیدار حساس تاکید کرد: "او زمان زیادی برای بازی نداشته، چرا که من فقط می‌توانم 11 بازیکن را برای ورود به زمین انتخاب کنم، وگرنه این بازیکن قطعا زمان بیشتری برای بازی پیدا می‌کرد."

سرمربی ناپولی صحبت‌های خود را با اظهارنظری در مورد پیولی به پایان رساند و گفت: "با توجه به سن و سالی که دارم مربیان زیادی را می‌شناسم. من به بسیاری از آنها بخاطر دستاوردها، دانش و کیفیت کاری‌شان احترام می‌گذارم و پیولی هم یکی از آنهاست."

دیدگاه‌ها