کد خبر : 1920802 | 24 فروردين 1402 ساعت 19:19 | 29.1K بازدید | 23 دیدگاه

نه لیورپول، نه رئال: بلینگام سال آینده در دورتموند

بعد از انتشار اخباری درباره منصرف‌شدن لیورپول از جذب جود بلینگام یک گزارش حاکی است رئال‌مادرید هم امسال به هدفش در جذب او نخواهد رسید و ستاره انگلیسی یک فصل دیگر در دورتموند بازی خواهد کرد.

نه لیورپول، نه رئال: بلینگام سال آینده در دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام، ملی‌پوش جوان انگلیسی باشگاه دورتموند، به یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های حال حاضر فوتبال اروپا تبدیل شده است و از چند باشگاه بزرگ به‌خصوص لیورپول و رئال مادرید به‌عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شود.

لیورپول از مدت‌ها پیش خواهان به خدمت گرفتن بلینگام بود و یورگن کلوپ با توجه به کمبود بازیکنان خلاق در خط میانی تیمش، به مدیران باشگاه اعلام کرده بود بلینگام باید پروژه اصلی باشگاه در تابستان پیش رو باشد. اما در روزهای اخیر گزارش‌هایی در رسانه‌های انگلیسی منتشر شد که نشان می‌داد قیمت‌گذاری 150 میلیون یورویی دورتموند باعث شده مدیران لیورپول به کلوپ اطلاع بدهند که توان مالی خرید این ستاره انگلیسی را نخواهند داشت.

1851872

از دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی که توان مالی جذب این ستاره جوان را دارند، رئال مادرید و منچسترسیتی خواهان به خدمت گرفتن بلینگام هستند. رئال مادرید بیش از سیتی به حضور بلینگام در برنابئو علاقه‌مند است.

اما سایت اتلتیک در گزارشی می‌گوید با توجه به اینکه دورتموند عجله‌ای برای فروش ستاره جوانش ندارد، به نظر می‌رسد انتقال او به رئال هم امسال تابستان انجام نشده و بلینگام دست‌کم یک فصل دیگر را با پیراهن باشگاه آلمانی بازی خواهد کرد.

بلینگام در سال 2020 از بیرمنگام به دورتموند پیوست و با باشگاه آلمانی قراردادی 5 ساله امضا کرد. برخلاف ارلینگ هالند که در قراردادش با دورتموند بند آزادسازی‌ای وجود داشت که منچسترسیتی آن را فعال کرد، در قرارداد بلینگام چنین بندی وجود ندارد و در نتیجه کسب رضایت دورتموند برای رئال مادرید الزامی است.

1851873

دیدگاه‌ها