کد خبر : 1921127 | 26 فروردين 1402 ساعت 13:59 | 9K بازدید | 7 دیدگاه

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس رفسنجان؛

فقط ستاره‌ها می‌توانند تفکرات مورایس را به هم بزنند

با محرومیت مسعود ریگی به احتمال فراوان فقط شاهد یک تغییر در ترکیب همیشگی سپاهان نسبت به هفته‌های قبل خواهیم بود.

فقط ستاره‌ها می‌توانند تفکرات مورایس را به هم بزنند

به گزارش "ورزش‌ سه"، مورایس پس از جام جهانی رفته رفته موفق شد به ترکیب اصلی سپاهان دست پیدا کند و به ندرت دست به این ترکیب می‌زند.

ترکیب معمول سپاهان در بازی‌های اخیر به صورت زیر بوده است: 
پیام نیازمند - میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، جلال علی‌محمدی، مسعود ریگی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

1852474

با این حال چهار کارته شدن مسعود ریگی خواه ناخواه این ترکیب را حداقل دست‌خوش یک تغییر خواهد کرد و در این بین شانس یاسین سلمانی، مانوئل فرناندز و محمد قربانی برای رسیدن به ترکیب اصلی بیشتر خواهد بود.

سپاهان مانند دو فصل گذشته با حضور مورایس هم با آرایش 3-3-4 به میدان می‌رود که این روزها دانشگر و جونیور در قلب خط دفاعی جایگاه خودشان را ثابت کرده‌اند و در پست دفاع راست و چپ هم شرایط برای زکی‌پور و رضائیان به همین منوال است.

در خط میانی تغییرات قابل توجهی طی هفته‌های اخیر رخ داده که یکی از آن‌ها ثابت شدن جلال علی‌محمدی بوده است. بازیکنی که این روزها در کنار محمد کریمی و مسعود ریگی کمربند میانی سپاهان را با بازوبند کاپیتانی شکل می‌دهد. اما در مصاف برابر مس رفسنجان به دلیل محرومیت ریگی، مورایس باید از بازیکن دیگری برای تشکیل مثلث خط میانی تیمش بهره ببرد.

در نهایت در بخش هجومی استفاده از امید نورافکن در پست وینگر چپ دیگر به امری طبیعی در سپاهان بدل شده و فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو هم دو بازیکن هجومی دیگر طلایی‌پوشان به شمار می‌روند.

1852478

ستاره‌ها تعادل را به هم می‌زنند 

البته که بازیکنان زیادی در ترکیب سپاهان وجود دارند که ممکن است با عملکرد خودشان در تمرینات این توازن را به هم زده باشند.

سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی در تمرینات بسیار باانگیزه دیده شده است و در خط میانی هم ستاره‌هایی نظیر مانوئل فرناندز و یاسین سلمانی می‌توانند سبب ایجاد تغییر در ترکیب سپاهانی‌ها شوند.

در نهایت در بخش هجومی نیز نفراتی نظیر محمد علی‌نژاد و کاتاتو ممکن است این ترکیب را به هم بریزند.

1852479
1852480

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس رفسنجان: 
پیام نیازمند - میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، جلال علی‌محمدی، مانوئل فرناندز، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.


گفتنی است سپاهان امشب از ساعت 20:45 دقیقه از مس رفسنجان در نقش جهان میزبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها