کد خبر : 1921336 | 27 فروردين 1402 ساعت 09:58 | 14.6K بازدید | 3 دیدگاه

دی زربی پس از شکست چلسی: از پاتر متشکرم

روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، پس از برتری مقابل چلسی از سرمربی سابق آبی‌ها تشکر کرد.

دی زربی پس از شکست چلسی: از پاتر متشکرم

به گزارش"ورزش سه"، روبرتو دی زربی از گراهام پاتر، سرمربی سابق چلسی و برایتون برای ساختن یک تیم قدرتمند تشکر کرد. مرغ‌های دریایی روز شنبه آبی‌ها را شکست دادند.

برایتون مقابل چلسی با نتیجه دو ‌بر یک پیروز شد، باشگاهی که پاتر را با یک قرارداد گران قیمت از برایتون به خدمت گرفت و قبل از پایان فصل او را اخراج کرد.

در همین حال، دی زربی پس از جانشینی پاتر در استادیوم آمکس، با مرغ‌های دریایی‌ به موفقیت دست یافته است. او در حالی که برایتون در جدول از چلسی سبقت گرفت، از سرمربی سابق تیمش تشکر کرده است.

او گفت:"باید از گراهام پاتر تشکر کنم زیرا تیم بسیار عالی و قدرتمندی پیدا کردم و اکنون سعی می‌کنم ایده خود را ارائه دهم. این یک روز شگفت انگیز برای ماست؛ هم از نظر نتیجه هم از نظر عملکرد. این بازی انرژی، اعتماد به نفس و اشتیاق بیشتری برای پایان دادن به فصل به بهترین شکل ممکن به ما می‌دهد. حالا باید برای نیمه نهایی جام حدفی آماده شویم. ما دوست داریم در فینال بازی کنیم.  برای انجام این کار باید برنده شویم."

1852896

چلسی اکنون در 6 بازی بردی نداشته و در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد، در حالی که برایتون در 9 بازی اخیر خود فقط یک بار شکست خورده و در رده هفتم جدول قرار دارد.

چلسی با دیدار مقابل رئال مادرید در روز سه‌شنبه به لیگ قهرمانان اروپا بازمی‌گردد، در حالی که برایتون یکشنبه آینده در جام حذفی به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.

ویدئو: 297948

دیدگاه‌ها