کد خبر : 1921361 | 27 فروردين 1402 ساعت 11:37 | 18.8K بازدید | 6 دیدگاه

بازیکنان پاری سن ژرمن از ما می‌ترسیدند!

سکو فوفونا، بازیکن تیم لانس ادعا کرد بازیکنان پاری سن ژرمن از آن‌ها می‌ترسیدند.

بازیکنان پاری سن ژرمن از ما می‌ترسیدند!

به گزارش"ورزش سه"، لانس رده دومی در یک مسابقه تعیین کننده در صدر جدول رده بندی لیگ فرانسه با نتیجه 3-1 از پاری سن ژرمن صدرنشین شکست خورد.

پاری سن ژرمن اکنون با 9 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گرفته است. گل‌های کیلیان امباپه، ویتینیا و لیونل مسی باعث شد تیم تحت هدایت کریستوف گالتیه یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

در دقیقه 19 بازی سالیس عبدالصمد، هافبک لانس، به دلیل خطا روی اشرف حکیمی کارت قرمز دریافت کرد. سکو فوفانا، کاپیتان لانس، در مصاحبه با کانال پلاس اذعان کرد که عبدالصمد مستحق دریافت کارت قرمز بود:"مهم این است که ما به بازی با شخصیت ادامه دادیم، پاداش‌‌مان را گرفتیم و چندین موقعیت گل نیز ایجاد کردیم."

1852936

پس از اینکه پرسنل کیمپمبه، مدافع مصدوم پاری‌سن‌ژرمن، در پایان بازی با خواندن شعار همیشگی لانس "On les a chicotés" (ما آن‌ها ترساندیم) مورد توجه قرار داشت، فوفانا به این اتفاق واکنش جالبی نشان داد:" آن‌ها از ما می‌ترسیدند. خواندن «Chicotés» در پایان بازی کاملا نشان می‌دهد، این آهنگ آن‌ها نیست. این آهنگ برای ماست و خیلی معنی دارد. همین جزئیات کوچک نشان می‌داد که از ما می‌ترسند."

فوفانا ادامه داد:"ما یازدهمین باشگاه پولدار لیگ هستیم. هدف ما این نیست که به آنجا برویم و به آن‌ها خیره شویم. ما در ابتدای فصل که آن‌ها را شکست دادیم راه را نشان دادیم. هر تیمی که با شخصیت بازی کند و بدون هیچ پشیمانی زمین را ترک کند، تشویق می‌کنم."

دیدگاه‌ها