کد خبر : 1921414 | 27 فروردين 1402 ساعت 16:00 | 48.7K بازدید | 4 دیدگاه

آلاوس مخالفت کرد

به‌خاطر 7 میلیون یورو به بارسلونا نرفتم

لوکاس پرز این شانس را داشت که برای بارسلونا به میدان برود، ولی به خاطر درخواست بالای باشگاه آلاوس، انتقال او منتفی شد.

به‌خاطر 7 میلیون یورو به بارسلونا نرفتم

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس پرز که سابقه بازی برای آرسنال و وستهم را در کارنامه دارد، در زمستان 2020 مورد توجه بارسلونا قرار گرفت، ولی انتقال او با مخالفت باشگاه آلاوس منتفی شد. عثمان دمبله فصل را از دست داده بود و بارسا به دنبال مهاجم جانشین بود. پرز گزینه‌‎ای مناسب به نظر می‌رسید، ولی در نهایت مارتین برایثویت بود که به بارسا پیوست.

1853033

پرز در مورد منتفی‌شدن انتقالش به بارسا گفت: «بارسلونا هشت میلیون یورو پیشنهاد داده بود، ولی آلاوس رقم فسخ قرارداد که 15 میلیون یورو بود را طلب کرد. من 31 ساله بودم و بارسا نمی‌خواست 15 میلیون یورو برای من هزینه کند. به‌خاطر هفت میلیون یورو انتقال منتفی شد و البته آلاوس را درک کردم. من بهترین گلزن تیم بودم و یک سال بعد همان اتفاق در مورد خوسلو رخ داد. سویا او را می‌خواست و آلاوس رقم بالایی طلب کرد.»

1853034

پرز ادامه داد: «دریافت پیشنهاد از تیم‌هایی مثل بارسلونا و رئال همیشه برای شما اتفاق نمی‌افتد. مثل قطاری است که یک بار عبور می‌کند و اگر سوار نشوید، از دستش خواهید داد. در هر صورت من خیلی به گذشته فکر نمی‌کنم.»

لازم به ذکر است که پرز 34 ساله، در انتقالات زمستانی 2023 به خاطر نیاز باشگاه محبوبش، دپورتیوو لاکرونیا، قراردادش با کادیز را فسخ کرد و به دسته سوم فوتبال اسپانیا رفت تا کمک کند دپورتیوو به دسته دوم صعود کند.

دیدگاه‌ها