کد خبر : 1921721 | 29 فروردين 1402 ساعت 08:02 | 17.3K بازدید | 19 دیدگاه

طلسم‌شکنی ستاره لیورپول با فرمول کچاپ رونالدو!

دیه‌گو ژوتا با الهام گرفتن از فرمول جالب کریستیانو رونالدو طلسم گلزنی خود را شکست.

طلسم‌شکنی ستاره لیورپول با فرمول کچاپ رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته با نتیجه 6-1 میزبان خود لیدزیونایتد را در هم کوبید. دیه‌گو ژوتا که بیش از یک سال از آخرین گلش برای لیورپول می‌گذشت در این دیدار یکی از ستاره‌های تیمش بود و مثل محمد صلاح دو بار دروازه حریف را باز کرد.

ویدئو: 298130

ژوتا پیش از بازی امشب در 32 بازی قبلی خود موفق به گلزنی نشده بود. آخرین گل او به 21 فروردین سال گذشته مقابل منچسترسیتی برمی‌گشت. هافبک پرتغالی لیورپول اما مقابل لیدز بهترین نمایش فصل خود را به نمایش گذاشت. او سازنده گل دوم برای محمد صلاح بود و سپس در نیمه دوم دو گل زد.

1853632

ژوتا دقایقی بعد از اینکه لوئیس سینیسترا نتیجه را 2-1 کرد موفق به زدن گل سوم لیورپول شد. او ضدحمله سریع هم تیمی‌های خود را که به پاس زیبای جونز ختم شد را با یک بغل پای دقیق به گوشه دروازه میزبان فرستاد و بعد از اینکه صلاح گل چهارم را زدبا یک شوت روی پای دیدنی از روی خط محوطه جریمه گل پنجم تیمش را هم به نام خود ثبت کرد.

1853633

نکته جالب اینجاست که او پیش از شروع بازی با لیدز با ابراز امیدواری نسبت به شکسته شدن طلسم گلزنی اش به نقل خاطره ای از رونالدو پرداخت و گلزنی را به یک سس کچاپ شبیه دانسته بود: "یک بار داستانی از رونالدو شنیدم که به خاطر اینکه در 30 بازی گل نزده بود تحت فشار هواداران قرار داشت. او می‌گفت این تقریبا شبیه سس کچاپ است؛ فقط کافی است که قطره اول بیرون بیاید تا بقیه آن هم خارج شود. امیدوارم برای من هم همینطور باشد چون نمی‌خواهم فصل را بدون گلزنی به پایان برسانم."

1853634

ژوتا در پایان بازی در حالی که از شکسته شدن طلسم گلزنی اش بسیار خوشحال بود گفت: "فصل واقعا سختی است که بخش زیادی از آن صرف دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت شد. اکنون می خواهم به سرعت به فرم ایده آل نزدیک شوم و بازی‌هایی مثل این می‌تواند خیلی کمک کند. ما لیورپول هستیم و بازیکنان بزرگی داریم. باید برای حضور در ترکیب اصلی مبارزه کنیم و اگر هم به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شدیم با همه وجود تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها