کد خبر : 1921839 | 29 فروردين 1402 ساعت 17:45 | 4.3K بازدید | 1 دیدگاه

اینزاگی: رسانه‌ها به من حمله کنند بهتر است تا بازیکنانم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در آستانه بازی برگشت با بنفیکا در لیگ قهرمانان گفت تیمش در آستانه این مسابقه به رسانه‌ها توجه نمی‌کند و تنها برای صعود به میدان خواهد رفت.

اینزاگی: رسانه‌ها به من حمله کنند بهتر است تا بازیکنانم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که هفته پیش در دور رفت یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ در خانه بنفیکا یک برد باارزش به دست آورد و حریفش را 2-0 شکست داد فردا شب در جوزپه مه‌آتزا بازی برگشت را مقابل این تیم پرتغالی برگزار خواهد کرد.

اینتر با وجود برد خوبی که در بازی رفت مقابل بنفیکا به دست آورده در سری آ شرایط خوبی ندارد و روز شنبه در خانه‌اش شکست تلخی مقابل مونزا را تجربه کرده است. اینزاگی که مدتی است با فشارهای شدیدی مواجه است در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار با بنفیکا گفت این فشارها را طبیعی می‌داند و خوشحال است که او هدف اصلی حملات قرار دارد و نه بازیکنان اینتر.

1853823

بازی برگشت با بنفیکا
این بخش دوم از یک مسابقه خیلی مهم است. ما این بخش از جدال‌مان با بنفیکا را در حالی شروع می‌کنیم که نسبت به آنها برتری داریم ولی خوب می‌دانیم که حریف چه تیم باارزشی است. مسابقه پیچیده‌ای در انتظارمان است. صعود به مرحله بعد و قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر اروپا برای ما یک اتفاق فوق‌العاده است.

افت اینتر در هفته‌های اخیر
ما در جام حذفی برای رسیدن به فینال شانس داریم ولی در سری آ در جایگاهی که دلمان می‌خواست نیستیم. ولی در حال حاضر تمرکز ما فقط بنفیکا است. اینتر از نظر نتیجه مدتی است وضعیت خوبی ندارد اما از نظر کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهد وضعیت بدی ندارد.

آینده نیمی از بازیکنان اینتر مشخص نیست. علت نوسان در نتایج این نیست؟
ما باید خودمان را از رسانه‌ها ایزوله کنیم. بازیکنان اینتر نباید هر چیزی را بخوانند. ما چند بازیکن داریم که به پایان قراردادشان نزدیک شده‌اند ولی همیشه خیلی خوب کارشان را انجام می‌دهند. در معرض توجه رسانه‌ها بودن و هدف انتقاد قرار گرفتن بخشی از فوتبال امروز است. این بخشی از شغل ما است.

شکست مونزا اتفاقی بود که افتاد، باید به فکر بازی بنفیکا باشیم
ما در بازی قبلی‌مان در خانه شکست خوردیم که باعث شد حرکت‌مان در لیگ با دست‌انداز مواجه شود. ولی آنچه گذشت، دیگر گذشته است. حالا تمرکز ما بازی با بنفیکا است. باید همه کنار هم متحد باشیم. همه ما به عنوان اعضای اینتر با هواداران. فردا باید با نهایت تمرکز و آمادگی بازی کنیم چون بنفیکا تیم خیلی دونده‌ای است.

می‌توانید به جمع 4 تیم برتر اروپا راه پیدا کنید ولی رسانه‌های ایتالیا می‌گویند در هر صورت در پایان فصل اخراج خواهید شد. این عجیب نیست؟
ببینید، به نظر من عجیب نیست. برای کسی که سرمربی اینتر است شما قبل از بازی با بارسلونا و قبل از بازی با پورتو هم چیزهای مشابهی در رسانه‌ها می‌خواندید. ولی اشکالی ندارد. بهتر است از من انتقاد شود تا از بازیکنانم. این انتقادها باعث می‌شود با تلاش بیشتری کار کنیم. ما در لیگ به اندازه کافی پیشرفت نکردیم و مثل خیلی از تیم‌های دیگر مشکلات داشتیم. البته هنوز فرصت جبران در لیگ وجود دارد. فعلا باید خودمان را از مطالب رسانه‌ای ایزوله کنیم و به فکر شب مهمی باشیم که در پیش داریم.

علت مشکل اینتر در گلزنی چیست؟
مهاجمان من باید آرامش داشته باشند. مشکل اصلی این نیست که آنها فرصت گلزنی ندارند. نه، ما فرصت‌های گلزنی می‌سازیم. ولی به نظرم به محض اینکه چند گل به ثمر برسد این مشکل حل خواهد شد. این مسئله لاینحل نیست.

ترکیب اینتر در بازی فردا؟
من ایده‌هایی دارم ولی تجربه من با توجه به این همه بازی سنگین و فشرده می‌گوید که در این شرایط نمی‌توان از چند روز قبل درباره ترکیب تیم به نتیجه قطعی رسید چون هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد که همه چیز را عوض کند. بنابراین منتظر می‌مانم تا آخرین جلسه تمرین برگزار شود.

دیدگاه‌ها