کد خبر : 1921842 | 29 فروردين 1402 ساعت 18:10 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

درگیری در تمرین اینتر پیش از بازی با بنفیکا

در تمرین اخیر اینتر که پیش از دیدار فردا شب این تیم با بنفیکا برگزار شد درگیری بین دو بازیکن نراتزوری شرایط پرتنشی در جلسه تمرینی ایجاد کرد.

درگیری در تمرین اینتر پیش از بازی با بنفیکا

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که هفته پیش در دور رفت یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ در خانه بنفیکا یک برد باارزش به دست آورد و حریفش را 2-0 شکست داد فردا شب در جوزپه مه‌آتزا بازی برگشت را مقابل این تیم پرتغالی برگزار خواهد کرد.

اما نتایج ضعیف اینتر در هفته‌های گذشته سری آ و به خصوص باخت شنبه‌ شب مقابل مونزا در یک بازی خانگی به نظر می‌رسد تیم را از نظر روحی دچار مشکل کرده و جوی پرتنش در رختکن به وجود آورده است.

امروز این تنش در جلسه تمرینی نراتزوری پیش از دیدار با بنفیکا خودش را نشان داد و اینتر شاهد درگیری دو بازیکنش در جریان تمرین بود. این دو بازیکن آندره اونانا و مارسلو بروزوویچ بودند.

1853827

خبرنگارانی که برای پوشش تمرین اینتر در مجموعه تمرینی باشگاه حضور داشتند متوجه شدند که در جریان تمرین‌ها اونانا با حرکتی خشن بروزوویچ را سرنگون می‌کند و هافبک کروات اینتر از این بابت خشمگین شده و با او درگیر می‌شود. اگر پادرمیانی سریع دی‌آمبروزیو و لوکاکو نبود ممکن بود درگیری این دو شدیدتر بشود.

1853830

در این جلسه تمرینی خبرنگاران تنها 15 دقیقه اجازه داشتند در کنار زمین حضور داشته باشند و بقیه تمرین پشت درهای بسته انجام شد. از دیگر نکات تمرین اینتر عدم حضور میلان اشکرینیار و استفان دی‌‌فرای بود. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند عدم حضور اشکرینیار در دیدار مقابل بنفیکا قطعی است اما هنوز خبر دقیقی درباره رسیدن دی‌فرای یا عدم حضور او در این مسابقه منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها