کد خبر : 1921933 | 30 فروردين 1402 ساعت 02:43 | 14.8K بازدید | 4 دیدگاه

کاپیتان میلان: می‌خواهیم فینالیست شویم

داویده کالابریا، کاپیتان میلان تاکید می‌کند که آن‌ها برای صعود به فینال تلاش می‌کنند.

کاپیتان میلان: می‌خواهیم فینالیست شویم

به گزارش "ورزش سه"، میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، برای اولین بار پس از سال 2007 به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

در آن زمان پائولو مالدینی کاپیتان روسونری بود و حالا این داویده کالابریا است که اگر شاگردان استفانو پیولی به فینال برسند و قهرمان شوند، جام را در استانبول بالای سر می‎‌برد.

کالابریا در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان کاپیتان تیم آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد، به اسپورت مدیاست گفت:"من باید اینطور فکر کنم، این هدف ماست. ما به اینجا رسیدیم، پس باید رویاپردازی کنیم. تیم‌ها آماده‌تر هستند، این یک واقعیت است، اما این یک بازی فوتبال است و همه می‌توانند لحظات خوب یا بدی داشته باشند، پس چرا به بالا بردن جام قهرمانی فکر نکنیم؟

1854037

من به این تیم افتخار می‌کنم که چگونه این دو بازی را انجام دادیم. به خاطر روحیه فداکاری و اینکه به هم کمک کردیم. وقتی شما اینگونه بازی می‌کنید، پیروزی هرگز تصادفی نیست."

او درباره رویاپردازی میلان ادامه داد:"رویاها می‌توانند چالش برانگیز باشند، اما هر کسی می‌تواند به آن‌ها برسد فقط باید باور داشته باشید. من از کودکی رویای بازی در مراحل بالای لیگ قهرمانان اروپا را داشتم، اما در این مرحله، می‌خواهیم هر سه بازی(دو بازی در نیمه نهایی و یک بازی فینال) را انجام دهیم."

از کاپیتان میلان سوال شد که تمایل دارد با توجه به عملکردش در اردوی پیش روی تیم ملی ایتالیا حضور داشته باشد یا خیر، او پاسخ داد:"نمی‌دانم، شما باید این را از مانچینی سوال کنید."

دیدگاه‌ها