کد خبر : 1922628 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 21:25 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا 3- شهرداری همدان 0؛

لیگ‌یک/ فرار بزرگ آستارایی‌ها از سقوط

تیم فوتبال شهرداری آستارا به‌مانند فصول اخیر در هفته‌های پایانی توانست نتایج مناسبی بگیرد و از سقوط فرار کند.

 لیگ‌یک/ فرار بزرگ آستارایی‌ها از سقوط

به گزارش "ورزش‌ سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال شهرداری آستارا در استادیوم وحدت آستارا میزبان تیم شهرداری همدان بود و در شرایطی که امتیازات این مسابقه به ویژه برای شاگردان محسن بنگر بسیار پراهمیت بود، آنها توانستند با زدن 3 گل 3 امتیاز سرنوشت‌ساز را در پایان 90 دقیقه از این مسابقه بگیرند.
پیش از این مسابقه آستارا 25 امتیازی بود و در صورتی که چوکا یا خلیج فارس ماهشهر موفق به شکست حریفان خود می‌شدند، فاصله این تیم با دو تیم پایین جدول بسیار کم می‌شد، اما در روزی که رقیبان مستقیم شهرداری آستارا هم توفیق آنچنانی نداشتند، شاگردان بنگر با گل مرتضی آقاخان در دقیقه 7 از میهمان خود پیش افتادند و با همین نتیجه هم به رختکن رفتند.

1855401
با شروع نیمه دوم محسن بنگر دست به تعویض‌های خوبی زد تا بازی را مدیریت کند و توانست به خوبی از عهده این کار برآید. در ادامه علیرضا سلیم‌پور که در دقیقه 62 به جای مهدی ایزدی وارد زمین شده بود، توانست در دقایق 85 و 87 دو گل دیگر به تیم شهرداری همدان که برای جبران گل خورده پیش کشیده بود، بزند و خیال آستارایی‌ها را بابت کسب 3 امتیاز مسابقه راحت کند.
با این سه امتیاز، تیم فوتبال شهرداری آستارا 28 امتیازی شد و توانست از شهرداری همدان که 27 امتیاز پیش از این مسابقه داشت، پیشی بگیرد. با این نتیجه تقریبا آستارا حضورش در دور بعدی لیگ دسته اول را قطعی کرد و شهرداری همدان هم با توجه به نتایج دو تیم چوکا و خلیج فارس ماهشهر که در رتبه‌های شانزدهم و هفدهم جدول رده‌بندی قرار دارند، با وجود شکست می‌تواند تا حد زیادی برای ادامه حضور در لیگ دسته اول در فصل آینده امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها