کد خبر : 1922640 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 03:30 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

مرد سیکس‌پکی به یاد روزهای اوج!

آقاخان دوباره گل زد، اما پیراهن در نیاورد

شهرداری آستارا با پیروزی 3-0 در برابر شهرداری همدان شانس زیادی برای بقا در جدول تیم‌های دسته اولی پیدا کرد و بدون شک دیدارهای پایانی را با دغدغه کمتری دنبال خواهد کرد.

آقاخان دوباره گل زد، اما پیراهن در نیاورد

به گزارش "ورزش سه"، حضور محسن بنگر در رأس کادر فنی تیم شهرداری آستارا شوک مثبت در این تیم ایجاد کرد، به طوری که در مصاف امشب بازی را در برابر شهرداری همدان تهاجمی آغاز کرد و در نهایت برتری خود را با سه گل جشن گرفت. نکته جالب در بازی امشب شروع آتش‌بازی شهرداری آستارا با گل مرتضی آقاخان بود. مهاجم نام آشنا که سال‌های سال او را با پیراهن تیم پیکان در لیگ برتر دیده بودیم. او در این تیم آنقدر خوب بود که مورد توجه تیم استقلال قرار گرفت و حتی با این تیم قرارداد امضا کرد، اما به دلیل مصدومیت شانس بازی در این تیم را پیدا نکرد. بعد از این مصدومیت شرایط برای این بازیکن خوب پیش نرفت و گویی از دست دادن پیراهن استقلال برای مرتضی آقاخان اینقدر گران تمام شد که این فصل او را با پیراهن تیم دسته اولی شهرداری آستارا در بازی‌های لیگ یک می‌بینیم. تیمی که برای ماندن در جمع تیم‌های دسته اولی تلاش می‌کند.

1855425

این گل نشان داد که مرتضی آقاخان هنوز تمام نشده است. 30 سالگی اوج تجربه مهاجم به حساب می‌آید و شاید این گل‌ها بار دیگر مرتضی آقاخان را به لیگ برتر برگرداند. او، محسن بنگر و اعضای تیم شهرداری آستارا امروز در بندر جشن بقا گرفتند تا در آینده برای اتفاقات بهتر برنامه‌ریزی کنند.

1855426
مرتضی آقاخان دور از روزهای درخشش با پیکان و زمانی که پس از هر گل زده با کندن پیراهن بدن آماده‌اش را به نمایش می‌گذاشت.
1855428

دیدگاه‌ها