کد خبر : 1922644 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 21:25 | 5.2K بازدید | 4 دیدگاه

استقلال خوزستان ۲ - خلیج فارس ۰

لیگ یک/ استقلال خوزستان این بار غافلگیر نشد

آبی‌های خوزستانی بعد از شکست عجیب هفته گذشته، این بار مقابل دیگر قعرنشین جدول غافلگیر نشدند و با سه امتیاز کار را به پایان رساندند.

لیگ یک/ استقلال خوزستان این بار غافلگیر نشد

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان که در بهترین برهه لیگ خود را به جایگاه دوم جدول رساند تا به صعود دوباره به لیگ برتر امیدوار باشند، برابر تیم قعرنشین خلیج فارس ماهشهر با دو گل به برتری دست یافتند تا همچنان شانس خود را حفظ کنند.

نیمه اول این دیدار به شکلی نگران‌کننده برای استقلال خوزستان به پایان رسید و آنها که استرس کاملا در حرکات‌شان قابل مشاهده بود، به تساوی بدون گل رضایت دادند. آبی‌ها که هفته گذشته نیز علی‌رغم پیش‌بینی‌ها برابر چوکای پایین جدولی در ثانیه پایانی شکست خورده بودند تا معادلات صعود برای آنها به خطر بیفتد. در این بازی نیز بعد از تساوی بدون گل نیمه اول، نگرانی بزرگی برای آنها شکل گرفت.

1855440

در نیمه دوم اما با تدابیر فنی پورموسوی و دیگر نفرات کادرفنی، آنها با چرخش بهتر توپ توانستند حریف را تحت فشار قرار دهند. در نهایت این امیر وزیر‌پناه گلزن اول استقلال خوزستان بود که قفل دروازه ماهشهری‌ها را شکست و تیمش را به برتری در این بازی نزدیک کند.

ویدئو: 298507

بعد از این گل استقلال خوزستان با خودباوری و اعتمادبنفس بیشتری کار را دنبال کند و ماهشهری‌ها هم که پیش از این بیشتر چشم به ضدحملات دوخته بودند، از لاک دفاعی خارج شدند و برای فرار از شکست و سقوط، بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند. تلاش شاگردان عزیز فریسات اما بی‌نتیجه ماند و این استقلال خوزستان بود که توسط خشایار زبرجد، وینگر تکنیکی‌اش، به گل دوم رسید تا کار‌ را برای حریف تمام کند.

1855722

آبی‌های خوزستانی با این برد و حفظ جایگاه خود در رده دوم جدول، اکنون با اختلاف چهار امتیازی چشم به ادامه مسیر دوخته‌اند و هفته آتی باید مقابل چادرملو یزد حاضر شوند. دیداری که شاید معادلات جدول را برای این تیم پایان دهد و آنها به حسرت خوزستانی‌ها برای بازگشت به لیگ برتر پایان دهند.

عکس‌ها: مهزیار شهنی

ویدئو: 298508

دیدگاه‌ها