کد خبر : 1922751 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 12:38 | 17.4K بازدید | 9 دیدگاه

اشتباه مرگبار: جانشین نویر هم به داد بایرن نرسید

یان زومر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، شب گذشته نتوانست نمایش خوبی را برابر ماینتس ارائه کند.

اشتباه مرگبار: جانشین نویر هم به داد بایرن نرسید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته با نتیجه 1-3 برابر ماینتس شکست خورد تا ناکامی‌هایش در رقابت‌های مختلف در چند هفته اخیر تکمیل شده باشد. 

آنها پیش از این با قبول شکست در جام حذفی آلمان و همچنین لیگ قهرمانان اروپا از دور این مسابقات حذف شده بودند و حالا توخل اولین باختش در بوندسلیگا را هم تجربه کرد. 

انتقادها از مدیران بایرن و همچنین توماس توخل به حدی است که شاید کمتر کسی به نمایش ضعیف بازیکنان این تیم در طول این مسابقات توجه کند اما دو اشتباه فاحش زومر در طول بازی برابر ماینتس توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 

1855699

این بازیکن که به عنوان جانشین مانوئل نویر مصدوم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بایرن پیوست، شب گذشته روی دو گل از سه گلی که این تیم دریافت کرد کاملا مقصر بود. 

او روی گل اول نتوانست توپ را به درستی دفع کند و با مشت کردن توپ صرفا قصد داشت که آن را از دروازه دور کند که این اتفاق رخ نداد و دروازه با هوشیاری و استفاده درست بازیکنان ماینتس از این فرصت به گل تبدیل شد. 

زومر همچنین روی گل دوم هم مقصر بود و نتوانست به درستی به سمت توپ شیرجه بزند و زمان‌بندی اشتباهش باعث شد که توپ از زیر دستش رد و تبدیل به گل شود.

دیدگاه‌ها