کد خبر : 1922783 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 15:02 | 6.6K بازدید | 3 دیدگاه

رازانی: می‌خواهیم دل مردم استان را شاد کنیم

برای صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر مصمم هستیم

مدافع استقلال خوزستان می‌گوید کسب عنوان فردی بدون صعود تیمش به کارش نمی‌آید.

برای صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر مصمم هستیم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان موفق شد در دیداری از هفته سی‌ام لیگ دسته اول، با نتیجه دو بر صفر خلیج فارس ماهشهر را شکست دهد تا همچنان به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر شناخته شود.

ایمان رازانی، بازیکن استقلال خوزستان، در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: به دلیل اینکه بازی هفته قبل را در تالش باختیم و در طول این هفته فشار روانی زیادی روی ما بود. به ۳ امتیاز این بازی که بسیار هم سنگین بود، احتیاج داشتیم. در نیمه اول کمی با هیجان و کم‌‌تمرکز ظاهر شدیم و به دلیل سرعتی که می‌خواستیم به بازی بدهیم، توپ‌های زیادی لو دادیم و نتوانستیم به گل برسیم. ولی خدا را شکر در نیمه دوم منظم‌تر و با برنامه وارد زمین شدیم و ۳ امتیاز دیدار را دشت کردیم.

او در مورد شرایط تیم استقلال خوزستان برای صعود به لیگ برتر توضیح داد: برد مهمی که به دست آوردیم، شرایط ما را در جدول بسیار عالی کرد و الان با یک بازی بیشتر نسبت به تعقیب‌‌کنندگان، در رده دوم هستیم و اگر بتوانیم دیدارهای آینده را با پیروزی به پایان ببریم، به لیگ برتر صعود خواهیم کرد و برای این کار مصمم هستیم. انشاالله که بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

1855768

این بازیکن در مورد دیدار هفته آینده تیمش نیز عنوان کرد: هفته آینده بازی بسیار سنگینی برابر چادرملو در یزد خواهیم داشت. البته که چادرملو با باختی که در این هفته داد تا حدودی شانس صعود را از دست داد، ولی در هر صورت بازی حساسی خواهیم داشت. با تمام قوا برای کسب ۳ امتیاز به یزد خواهیم رفت و انشاالله دست پر بازگردیم.

رازانی در مورد حضورش در جدول بهترین پاسور‌های لیگ نیز گفت: تا شروع این هفته با احسان جودکی از شمس آذر با ۸ پاس گل مشترکاً در رتبه اول بودم که جودکی دیروز با پاس گلی که داد از من سبقت گرفت و البته که هدف اصلی ما صعود است و اگر هم عنوان فردی در مسابقات کسب کنم، خدا را شاکر خواهم بود. فصل گذشته با آرمان گهر در کورس صعود به لیگ برتر بودیم و من هم آقای پاس گل لیگ یک شدم، اما متاسفانه در روزهای آخر از کورس صعود جا ماندیم و انشاالله امسال هدف اصلی‌ام صعود به لیگ برتر با استقلال خوزستان است و عنوان فردی در درجه دوم اهمیت برای من قرار دارد.

دیدگاه‌ها