کد خبر : 1922797 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 15:52 | 3.5K بازدید | 4 دیدگاه

با دو گل و یک پاس گل ستاره بلژیکی

امپولی 0-3 اینتر: لوکاکو به سهمیه باور دارد

اینتر امروز به لطف درخشش روملو لوکاکو که دو گل زد و یک پاس گل داد، در زمین امپولی به پیروزی 0-3 دست یافت تا نشان دهد همچنان به کسب سهمیه امیدوار است.

امپولی 0-3 اینتر: لوکاکو به سهمیه باور دارد

به گزارش "ورزش سه"، از هفته 31 سری آ امروز اینتر میهمان امپولی بود. اینتر که پس از بازگشت 15 امتیاز به یوونتوس به رده ششم سقوط کرده بود، برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه باید از سد حریف رده پانزدهمی خود می‌گذشت. نراتزوری پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، روحیه مضاعفی نیز داشت.

ویدئو: 298585
1855782

نیمه نخست با وجود برتری محسوس اینتر، صحنه خطرناک خاصی نداشت و بازی تقریبا بدون هیجان دنبال شد. اولین موقعیت بازی در دقیقه هفت و توسط اینتر خلق شد. پس از شوت دی‌فرای که برگشت داده شد، هاکان چالهان اوغلو بود که به توپ ضربه زد، ولی شوت محکم او با فاصله نه چندان زیاد به بیرون رفت.

هشت دقیقه بعد امپولی خودی نشان داد. کامبیاگی شانس خود را با یک شوت امتحان کرد ولی توپ با برخورد به مدافعان اینتر در اختیار گلر قرار گرفت.

در دقیقه 19 روی یک ضد حمله بالدانزی می‌توانست دروازه اینتر را باز کند ولی هندانوویچ کار دشواری برای مهار ضربه او نداشت. در ادامه، اینتر یکی دو موقعیت نصفه و نیمه خلق کرد که به گل تبدیل نشدند تا دو تیم مساوی به رختکن بروند.

1855785

اینتر که نیمه دوم را هجومی شروع کرده بود، در دقیقه 48 به گل رسید. روملو لوکاکو روی پاس مارسلو بروزوویچ و با ضربه پای راست از درون محوطه جریمه توپ را وارد دروازه امپولی کرد. لوکاکو پس از گلی که به لچه زده بود، دیگر نتوانسته بود در سری آ گلزنی کند.

1855784

اینتر در دقیقه 67 می‌توانست گل دوم را هم بزند ولی ضربه سر دی‌فرای با بدشانسی به تیر افقی برخورد کرد و به بیرون رفت.

نراتزوری که تیم برتر زمین بود، در دقیقه 75 کار را تمام کرد. باز هم لوکاکو بود که برای اینتر گل زد و این بار روی پاس هاکان، با یک حرکت تماشایی و ضربه پای چپ فوق‌العاده از گوشه محوطه جریمه توانست دروازه امپولی را باز کند و حساب کار 0-2 به سود اینتر شود.

1855795

در دقیقه 88 اینتر گل سوم را زد. این بار لوکاکو پاس داد و لائوتارو با یک ضربه پای چپ از همان منطقه‌ای که لوکاکو گل دومش را زده بود، توانست گلزنی کند.

در نهایت این بازی را اینتر برد تا به ناکامی‌های اخیرش در سری آ پایان دهد. نراتزوری با 54 امتیاز و یک بازی بیشتر، موقتا بالاتر از میلان در رده پنجم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها