کد خبر : 1922816 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 17:17 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

لوکاکو: همه‌چیزم را برای اینتر می‌دهم

روملو لوکاکو که در برد 3 بر صفر اینتر برابر امپولی 2 گل زد و یک پاس گل داد، از مربی بدنسازی اینتر و هواداران تیم تشکر کرد که به او کمک کردند دوباره در لیگ اوج بگیرد.

لوکاکو: همه‌چیزم را برای اینتر می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با میلان بازی می‌کند و چهارشنبه هم در نیمه نهایی جام حذفی با یوونتوس روبرو می‌شود. لوکاکو در آستانه این 2 دیدار توانست آمادگی خود را به رخ بکشد: «باید همیشه قدردان هواداران باشیم، چون آنها در هر مسابقه به بازیکنان اعتماد می‌کنند تا بهتر کار کنند. این فصل برای ما فصل خیلی پیچیده‌ای بوده و ما از هواداران به خاطر حمایت‌شان سپاسگزاریم.» مهاجم بلژیکی که با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مصاحبه می‌کرد، افزود: «الان سریع‌تر می‌توانم تغییر سرعت بدهم. همکاری ما و تیم بدنسازی فوق‌العاده است. مصدومیتم جدی‌ترین صدمه‌ای بود که طول حرفه‌ام دیده‌ام و قبلا هیچوقت برای من اتفاق نیفتاده بود ولی الان اعتماد به نفسم دارد بالا می‌رود و می‌خواهم همچنان به تیم کمک کنم.»
 

لوکاکو در چند روز گذشته، اوقات سختی را تجربه کرد و اخراجش برابر یوونتوس و محرومیت از حضور در دیدار برگشت، جنجال زیادی به پا کرد اما حالا همه چیز روی غلتک افتاده. ابتدا محرومیت او برداشته شد و سپس برای اولین بار از هفته اول فصل به بعد، توانست در جریان بازی (به جز پنالتی یا ضربه آزاد) در سری آ گل بزند.

او درباره لغو محرومیتش گفت: «می‌خواهم از رییس فدراسیون بابت اینکه به من فرصت حضور در این بازی را داد، تشکر کنم. این یک قدم رو به جلو برای فوتبال ایتالیاست. حالا فقط می‌خواهم به تیم کمک کنم تا آماده بازی برگشت شود.» ستاره اینتر اضافه کرد: «همیشه می‌خواهم بهتر از قبل کار کنم، بیشتر برای اینتر مایه بگذارم. همان‌طور که قبلا گفتم، اینتر به من همه چیز داد و من هم باید همه چیزم را برای اینتر بگذارم.»
لوکاکو هنوز بازیکن چلسی است و به صورت قرضی در اینتر بازی می‌کند؛ بنابراین مشخص نیست اینتر در آینده او را نگه دارد یا نه: «باید صبر کنیم، چون دیگران در حال مذاکره هستند. من فقط باید بهترین بازی‌ام را برای اینتر انجام دهم.»

دیدگاه‌ها