کد خبر : 1922934 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 00:38 | 81.9K بازدید | 3 دیدگاه

اولین گل فصل طلایی بود؛

نوراللهی گل قهرمانی را زد! (عکس)

سر تماشایی هافبک ایرانی شباب الاهلی در حساس‌ترین مقطع فصل این تیم را به قهرمانی نزدیک‌تر کرد.

نوراللهی گل قهرمانی را زد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی با اینکه در نخستین سال حضورش در امارات توانست سه گل در لیگ برتر این کشور به ثمر رساند، در فصل ۲۳-۲۰۲۲ با وجود نمایش درخشان در خط میانی، موفق نشده بود دروازه حریفان شباب الاهلی را باز کند که یکشنبه شب در یک رقابت حساس توانست نخستین گل خود را مقابل الوصل بزند.

تیم فوتبال شباب الاهلی از ساعت ۲۰:۱۵ یکشنبه شب در ورزشگاه آل راشد دبی مقابل تیم رده چهارمی الوصل قرار گرفت تا یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر امارات را در حضور ثابت احمد نوراللهی برگزار کند که این ملی‌پوش ایرانی در شروع نیمه دوم تیمش را به گل رساند.

ویدئو: 298679

شباب الاهلی پس از تساوی بدون گل در نیمه نخست، در دقیقه ۴۷ صاحب یک ضربه کرنر در سمت چپ زمین شد که توپ ارسالی به محوطه جریمه پس از برخورد به عمر خربین، توسط احمد نوراللهی به تور دروازه الوصل چسبید تا این بازیکن ایرانی به سمت تماشاگران‌شان برود و فریاد شادی سر بدهد.

نوراللهی که در ۲۱ مسابقه قبلی برای شباب الاهلی یک پاس گل داده و روی دو گل دیگر تاثیرگذاری داشت، در شرایطی نخستین گل فصل خود مقابل الوصل را به ثمر رساند که تیمش با این گل در مسیر امتیازگیری مهم در این مسابقه قرار گرفت.

1856210

شباب الاهلی ۱۰ دقیقه پس از گل نوراللهی، دومین گل را توسط یحیی الغسانی به ثمر رساند، اما برتری دو بر صفر این تیم تا پایان مسابقه حفظ نشد و فابیو لیما در دقیقه ۶۵ اختلاف را به حداقل رساند و در ثانیه‌های پایانی بازی به تساوی کشید.

در شرایطی که شباب الاهلی در آستانه کسب سه امتیاز مهم با گلزنی نوراللهی قرار داشت، احمد غانم در دقیقه ۷+۹۰ گل تساوی الوصل را به ثمر رساند که البته این گل هم اختلاف امتیازی تیم‌های اول و دوم جدول را دستخوش تغییر نکرد.

1856209

یاران نوراللهی با وجود تساوی ۲ بر ۲ مقابل الوصل، ۵۱ امتیازی شدند و صدرنشین لیگ برتر امارات ماندند و با توجه به ناکامی العین در کسب پیروزی و تساوی دو بر دو مقابل بنی‌یاس، فاصله سه امتیازی خود با این تیم را حفظ کردند.

شباب الاهلی در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ برتر امارات فاصله ۳ امتیازی خود با رده دوم را حفظ کرد و می‌تواندن با پیروزی در مسابقه بعدی خود برابر تیم رده یازدهمی بنی‌یاس، قهرمانی‌اش را قطعی کند.

دیدگاه‌ها