کد خبر : 1923292 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 14:28 | 5.4K بازدید | 5 دیدگاه

۹۰ دقیقه تا آخرین بازی خانگی ربیعی در رفسنجان

محمد ربیعی پس از پیروزی در دربی کرمان، واکنشی احساسی نسبت به تشویق‌ هواداران مس رفسنجان داشت.

۹۰ دقیقه تا آخرین بازی خانگی ربیعی در رفسنجان

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان که همچنان برای صعود به رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه آسیایی شانس دارد، روز گذشته در دیداری حساس برابر مس کرمان قرار گرفت و موفق شد با تک گل محسن آذرباد این تیم را شکست بدهد و با ۴۳ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار بگیرد.

یکی از اتفاقات جالبی که پس از سوت پایان این بازی و پیروزی مس رفسنجان رخ داد، تشویق‌های بی امان محمد ربیعی از سوی هواداران این تیم بود که واکنش احساسی سرمربی مس را هم به دنبال داشت و او با حضور در مقابل سکوهای ورزشگاه پاسخ هواداران را داد.

محمد ربیعی چهار سال قبل و در شرایطی که مس رفسنجان شرایط خوبی در لیگ آزادگان نداشت، هدایت این تیم را بر عهده گرفت و در اولین فصل حضورش موفق شد با این تیم به لیگ برتر صعود کند و سپس در مدت سه سال حضور در لیگ برتر هم شرایط خوبی برای مس مهیا کند اما حالا به نظر قصد دارد به مامویت خود در این باشگاه پایان بدهد.

1856998

این موضوعی بود که در نشست خبری پس از دربی کرمان هم درباره آن از او سوال شد و ربیعی در این خصوص توضیح داد: «سه بازی دیگر از ماموریتم در مس رفسنجان باقی مانده و وظیفه من است با تمام تعهد مسئولیتم را در سه بازی انجام بدهم. فکر می‌کنم کارم را برای رفسنجان کرده‌ام. این صندلی‌ها آمدنی و رفتنی است. این‌ها مهم نیست. مهم این است هرکسی هرجایی هست با تمام وجود کار کند.»

با این شرایط به نظر می‌رسد ربیعی هیچ تمایلی برای تمدید قرارداد با مس ندارد و این باشگاه هم در صورت تمایل برای ادامه همکاری با او، کار راحتی نخواهد داشت. ضمن اینکه از صحبت‌های ربیعی این برداشت می‌شود که او دلخوری‌هایی هم از مسئولان این باشگاه رفسنجانی دارد.

دیدگاه‌ها