کد خبر : 1923421 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 10:06 | 16.8K بازدید | 29 دیدگاه

گزینه اول حبیب کاشانی

فوری: تارتار در آستانه سرمربیگری تیم امید

مهدی تارتار سرمری تیم ذوب‌آهن احتمالا سرمربی تیم امید خواهد شد.

فوری: تارتار در آستانه سرمربیگری تیم امید

به گزارش ورزش سه، روز گذشته سخنگوی فدراسیون فوتبال از انتخاب قریب الوقوع سرمربی تیم امید خبر داده بود و حالا مهدی تارتار به عنوان گزینه نهایی در آستانه قبول هدایت تیم المپیک ایران قرار دارد.

تارتار که در این سال‌ها هدایت تیم‌های مختلف را برعهده داشته، در دو سال اخیر نتایج قابل قبولی را با ذوب‌آهن کسب کرده و حالا در شرایطی گزینه نخست حبیب کاشانی است که کمتر نامش در رسانه‌ها منتشر شده بود.

او در این فصل چند بازیکن جوان از جمله محمدحسین اسلامی، جلال مداحی و... را به فوتبال ایران معرفی کرده اما حالا در صورت پذیرش سرمربیگری تیم امید چالش ویژه‌ای را با بازیکنان جوان خواهد داشت.

تارتار دو ماه پیش با پیشنهاد مهدی تاج برای ارائه برنامه حضور در تیم‌ملی نیز مواجه بود اما در آن زمان ترجیح داد که انصراف دهد و از امیر قلعه‌نویی بخواهد تا هدایت تیم‌ملی را برعهده بگیرد.

1831227

او در صورت انتخاب به عنوان سرمربی تیم امید، سرمربیگری ایران در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها و همچنین قهرمانی آسیا (مقدماتی المپیک) را برعهده خواهد گرفت و امیدوار خواهد بود تا ایران را به المپیک ۲۰۲۴ پاریس برساند.

تارتار ۵۰ ساله از لیگ نهم سابقه سرمربیگری در فوتبال ایران را دارد و روی نیمکت تیم‌هایی چون پارس جنوبی، راه آهن، پیکان و... نشسته است و حالا باید دید سرمربی تیم امید می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها