کد خبر : 1923435 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 10:55 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: جاده فینال

دیدار حساس امشب اینتر و یوونتوس در نیمه نهایی کوپا ایتالیا تیتر اصلی روزنامه‌های ایتالیایی را به خود اختصاص داده است.

روزنامه‌های ایتالیا: جاده فینال

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه برگشت دور نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا امشب تیم‌های اینتر و یوونتوس مقابل هم قرار می‌گیرند.
دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک در مسابقه رفت رضایت دادند و بازی امشب تکلیف تیم راه یافته به دور فینال را مشخص خواهد کرد. عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا را مشاهده می‌کنید:

1857304

"داوری نهایی" تیتری است که نشریه گاتزتا دلو اسپورت برای دیدار امشب اینتر و یوونتوس در نیمه نهایی انتخاب کرده است. بعد از اتفاقات دیدار رفت، حساسیت این دیدار دو چندان شده است و با توجه به اینکه هیچ یک از دو تیم شانسی برای قهرمانی در سری آ ندارند، دو تیم تمام تلاش‌شان را برای رسیدن به تنها جام باقی مانده به کار خواهند گرفت.  

1857305

روزنامه کوریره دلو اسپورت با اشاره به رویارویی اینتر و یووه از عنوان "جاده فینال" استفاده کرده که به مشخص شدن تکلیف تیم فینالیست جام حذفی از بین دو تیم اشاره دارد.
عنوان اصلی این روزنامه به سرنوشت قهرمان فصل جاری سری آ اشاره می‌کند. روز اسکودتو عنوانی است که برای مسابقه ناپولی مقابل سالرنیتانا بکار رفته است. ناپولی در صورت پیروزی در این بازی و تساوی یا شکست لاتزیو برابر اینتر قهرمانی زودهنگام این فصل را جشن می‌گیرد.

1857306

روزنامه توتو اسپورت هم تیتر "دعا می‌کنیم" را برای دیدار امشب یوونتوس مقابل اینتر انتخاب کرده است. دیدار رفت با حواشی زیادی همراه بود و توتو اسپورت امیدوار است که دیدار امشب بدون توهین و شعارهای نژادپرستانه به پایان برسد.

1857307

نشریه ایل رومانیستا که اخبار باشگاه رم را پوشش می‌دهد، قهرمانی تیم جوانان این باشگاه در جام حذفی جوانان با پیروزی 2-1 مقابل فیورنتینا را روی جلد برده و تیتر زده:"مال ما!" دیگر اصلی این نشریه به صحبت‌های پائولو دیبالا اشاره دارد که باشگاه رم و هوادارانش را "خاص" توصیف کرد.

دیدگاه‌ها