کد خبر : 1923547 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 19:48 | 26.3K بازدید | 8 دیدگاه

خط قرمز رامون دیاز روی نام موسی مارگا

هم‌تیمی سابق طارمی، غایب بزرگ فینال آسیا

اسامی بازیکنان خارجی الهلال برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

هم‌تیمی سابق طارمی، غایب بزرگ فینال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال خود را برای دیدار حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند. جایی که مدافع عنوان قهرمانی این پیکارها، در بازی رفت میزبان اوراوا ردز ژاپن است و آبی‌های ریاض قصد دارند از فرصت میزبانی نهایت استفاده را ببرند.

طبق قوانین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، هر تیم می‌تواند از 3 بازیکن خارجی با هر ملیتی و یک بازیکن آسیایی استفاده کند. با توجه به حضور 6 بازیکن خارجی و یک آسیایی در تیم الهلال، در نتیجه رامون دیاز باید روی نام سه بازیکن خط قرمز می‌کشید.

حالا رسانه‌های عربستانی خبر داده‌اند که سرمربی آرژانتینی تصمیم گرفته تا از آندره کاریلو پرویی، میشائیل دلگادو برزیلی، اودیون ایگالو نیجریه‌ای و جانگ هیون سو کره‌ای در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

1857479
1857478
1857481

بدین‌ترتیب، سه خارجی بزرگ آبی‌های ریاض نمی‌توانند این تیم را در بازی پایانی همراهی کنند. موسی مارگا که تابستان 2 سال قبل با انتقالی پر سر و صدا از پورتو به الهلال پیوست، در دیدار رفت حضور نخواهد داشت.

1857480

مارگا که با مهدی طارمی در پورتو زوج خط حمله این تیم را تشکیل داده بود، باید امیدوار باشد که در بازی برگشت برای تیمش به میدان برود. او فصل قبل یکی از مهره‌های مهم الهلال در راه کسب قهرمانی لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا بود.

علاوه بر مارگا، روی نام‌های گوستاوو کوئلار کلمبیایی و لوسیانو ویتوی آرژانتینی نیز خط قرمز کشیده شد و آن‌ها نیز نمی‌توانند در دیدار رفت برای الهلال به میدان بروند.

دیدگاه‌ها