کد خبر : 1923640 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 10:20 | 3K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین تنیسور تاریخ از نگاه ستاره یونانی

استفانوس سیتسیپاس هم در زمره ستارگان پرشمار دنیای تنیس قرار گرفت که اسطوره سوییسی این ورزش را به عنوان برترین بازیکن تاریخ تنیس می دانند.

بهترین تنیسور تاریخ از نگاه ستاره یونانی

به گزارش "ورزش سه" با شروع مسابقات 1000 امتیازی مادرید، دوباره تب تنیس بالا رفته و ستاره های پرشمار این ورزش در غیاب نواک جوکوویچ و رافائل نادال در مادرید گرد هم آمده تا برای دومین مسترز خاکی فصل به رقابت بپردازند.

استفانوس سیتسیپاس، نفر پنجم رنکینگ جهانی نیز به عنوان یکی از تنیسورهای شاخص و بخت جدی قهرمانی در این مسابقات، مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار دارد.

به همین بهانه مارکا، نشریه معروف اسپانیایی، گفتگویی با این تنیسور یونانی داشته که یکی از سوال های آن، دوباره بحث را در مورد برترین بازیکن تاریخ تنیس داغ کرده است.

استفانوس سیتسیپاس که سابقه پیروزی برابر راجر فدرر، نواک جوکوویچ و رافائل نادال به عنوان سه غول دنیای تنیس را در کارنامه دارد، در خصوص اینکه کدام یک از این سه نفر لایق دریافت لقب بزرگ ترین در تمام دوران یا همان GOAT به شمار می‌رود، گفت: "برای من، بزرگترین، کسی نیست که بیشترین تورنمنت ها یا گرنداسلم ها را برده یا مسابقات بیشتری را برده است. بزرگترین کسی است که بیشترین افراد را به این ورزش آورده و جذب تنیس کرده است، کسی که الهام بخش بسیاری از افراد برای انجام کاری در زندگی خود بوده است. فردی که با هنر خود و کارهایی که انجام می دهد باعث شادی افراد دیگر شده است. به نظر من، در این مورد، کاملاً واضح است که راجر فدرر اثر بزرگی گذاشته است و بعد از فدرر، نادال هم این چنین بوده است."

دیدگاه‌ها