کد خبر : 1923688 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 14:25 | 61K بازدید | 17 دیدگاه

درخشش فران گارسیا مقابل کاتالان‌ها

ستاره فصل بعد رئال، کار بارسا را تمام کرد

فران گارسیا که فصل بعد بازیکن رئال مادرید خواهد بود، شب گذشته با زدن گل دوم رایو وایه‌کانو، شکست بارسلونا را قطعی کرد.

ستاره فصل بعد رئال، کار بارسا را تمام کرد

به گزارش "ورزش سه"، فران گارسیا، محصول آکادمی فوتبال رئال مادرید، که سومین فصل حضورش در رایو وایه‌کانو را سپری می‌کند، فصل بعد برای رئال مادرید بازی خواهد کرد و قرار است دفاع چپ کهکشانی ها باشد. فران به قدری در رایو درخشید که مدیران رئال را متقاعد کرد تا او را برگردانند. در انتقالات زمستانی بود که دو باشگاه برای انتقال فران گارسیا به توافق رسیدند.

1857785

گارسیا که در فصل جاری به اتلتیکو گل زده بود و در پیروزی رایو برابر رئال یک پاس گل داده بود، مقابل بارسلونا نیز گلزنی کرد. در دقیقه 53 بازی که رایو 1-0 از بارسا پیش بود، او از نزدیکی های میانه زمین توپ را گرفت و به سرعت خود را به محوطه جریمه بارسا رساند و در مصاف تک به تک با تراشتگن توانست گل دوم تیمش را بزند. بارسا در ادامه تنها یکی از گل ها را جبران کرد و بازنده شد.

1857783

گارسیا که برابر اتلتیکو و رئال بهترین بازیکن زمین شده بود، دیشب نیز بهترین بازیکن میدان معرفی شد. او به خبرنگاران گفت: «می دانستیم که برای ما شب مهمی است و غول‌کش بار دیگر برگشت. جو ورزشگاه فوق العاده بود و به بهترین شکل ممکن توانستیم پاسخ حمایت هواداران را بدهیم. همه به این تیم افتخار می کنند. سه سال است برای رایو بازی می کنم ولی انگار سال‌هاست اینجا هستم.»

1857787

دیدگاه‌ها