کد خبر : 1933783 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 05:22 | 2.8K بازدید | 4 دیدگاه

سون: شرمنده بودیم و می‌خواستیم جبران کنیم

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، تاکید کرد که تنها چند روز بعد از شکست سنگین مقابل نیوکسل امکان شکست دیگری وجود ندارد.

سون: شرمنده بودیم و می‌خواستیم جبران کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام بعد از شکست 6-1 مقابل نیوکسل امشب در خانه به تساوی 2-2 با یونایتد دست یافت. این تیم در نیمه اول 2-0 از شیاطین سرخ عقب بود، اما توانست در 45 دقیقه دوم 2 بار به گل برسد و از شکست خانگی فرار کند. سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، گل تساوی تیمش را در دقیقه 80 این دیدار روی پاس زیبای هری کین به ثمر رساند. او معتقد است که تیمش به هیچ عنوان لایق باخت نبود.

سون در مورد شکست 2-0 نیمه اول گفت: "وقتی برگردیم و یک بار دیگر به بازی نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که تاتنهام مستحق شکست 2-0 در نیمه اول نبود. ما در این نیمه هم بازی خوبی انجام دادیم، موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم، اما به اندازه کافی دقت به خرج ندادیم."

1867989

با وجود تبدیل شکست 2-0 به تساوی 2-2 سون و هم‌تیمی‌هایش با رضایت کامل زمین را ترک نکردند: "فکر می کنم در نیمه دوم شخصیت فوق العاده‌ای از خود نشان دادیم، البته با این وجود هم راضی نیستیم، چون سه امتیاز را کسب نکردیم و نتیجه نهایی آن چیزی نبود که ما می‌خواستیم."

هافبک کره‌ای تاتنهام در پاسخ به این سوال که "در بین دو نیمه چه جملاتی میان بازیکن رد و بدل شد؟" گفت: "ما نمی‌خواستیم هواداران را ناامید کنیم و در رختکن قرار گذاشتیم تا به خاطر آنها همه وجود خود را برای جبران بگذاریم. واقعا از شکست 2-0 عصبانی بودیم چون لیاقت نتیجه بهتری را داشتیم."

هواداران تاتنهام با وجود شعار علیه رئیس باشگاه، در طول بازی از بازیکنان تیم حمایت کردند و سون از این بابت از آنها متشکر است: "هواداران بخش مهمی از فوتبال را تشکیل می‌دهند. هفته گذشته عملکرد غیرقابل توجیهی داشتیم و نمی‌خواستیم دوباره یک باخت دیگر را تکرار کنیم. به خاطر نتیجه بازی نیوکسل واقعا شرمگین بودیم و امروز می‌خواستیم با انرژی بالا آن را جبران کنیم. از همه هواداران به خاطر این که امروز کنار ما بودند و همراه با ما جنگیدند تشکر می‌کنم."

دیدگاه‌ها