کد خبر : 1933969 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 10:30 | 5.6K بازدید | 7 دیدگاه

دومین کشور عربی حاضر به شرکت در کافا نشد

کویتی‌ها و رد پیشنهاد جدال احتمالی با ایران

تیم ملی کویت پیشنهاد حضور در تورنمنت کافا را رد کرد.

کویتی‌ها و رد پیشنهاد جدال احتمالی با ایران

به گزارش “ورزش سه” قرعه کشی مسابقات کافا چند روز پیش برگزار شد و تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و عمان در گروه اول و تیم‌های قرقیزستان، ایران و افغانستان در گروه دوم قرار گرفتند.

پیش از این قرار بود تیم ملی روسیه هم در کافا شرکت کند که در نهایت با کنار رفتن این تیم، تعداد تیم‌های حاضر در این دوره به هفت کشور کاهش یافت و گروه ایران سه تیمی شد.

به همین دلیل مسئولان کافا تلاش‌هایی را برای پیدا کردن یک تیم جایگزین انجام دادند ولی این اقدامات تا امروز نتیجه‌ای نداشته است.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی نیز اعلام کرده بود احتمال دارد تیم ملی کنیا در کافا شرکت کند. باوجود این قرعه کشی کافا در غیاب کنیا برگزار شد و در رسانه‌ها و حتی سایت فدراسیون فوتبال کنیا هم اثری از دعوت این تیم به مسابقات دیده نمی‌شود.

از سوی دیگر رسانه‌های کویتی از دعوت تیم ملی این کشور به کافا خبر دادند اما این دعوت هم از سوی فدراسیون کویت رد شده است. دلیل پاسخ منفی کویتی‌ها، نیز قدرت تیم‌های شرکت کننده عنوان شده است.

مسئولان اجرایی کافا برای آنکه تعداد تیم‌های این دوره از مسابقات را به حدی برساند که بتواند در دو گروه کار را پیش ببرد ابتدا دست به دامن عمان شدند و حالا هم که مشخص شد کویت را هم از این منطقه دعوت کرده است.

دیدگاه‌ها