کد خبر : 1934019 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 12:25 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

اولی هوینس آنجا چه کار داشت؟

روایت ملاقات جنجالی در تمرین بایرن مونیخ

هفته گذشته همه چیز در کمپ بایرن با حضور اولی هوینس شروع شد و حالا توماس توخل در مورد حضور او در باشگاه حرف زده است.

روایت ملاقات جنجالی در تمرین بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، به گفته توماس توخل و قبل از اینکه اوضاع در روز جمعه کمی آرام تر شود، بایرن مونیخ هفته گذشته دو "جلسه تمرینی بسیار خوب" را در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام داد. آیا این روند با حضور غافلگیرانه رئیس افتخاری باشگاه ارتباطی داشته؟ توماس توخل دو روز قبل از بازی خانگی مقابل هرتا چندان علاقه ای به پاسخ دادن نشان نداد.

عوض کردن بحث با شوخی

البته توماس توخل به سبک خود توضیح داد که بازدید اولی هونس از تمرینات به چه دلیل بوده است. این پیرمرد 71 ساله قبل از اولین جلسه تمرینی هفته تیم به مدت یک ربع با توخل صحبت کرد و البته تصاویری عجیب از این قرار ملاقات مخابره شد. توخل روز جمعه به شوخی در این مورد گفت: "اولی هوینس در واقع فقط می‌خواست به من بگوید چه کسی در بازی آخر هفته بازی می‌کند و او در مورد ترکیب با من حرف زد. تصور می‌کنم او فقط می‌خواست با من سلام و علیک کند."

اما جالب اینجاست که اینکه اولی هوینس با توخل در زمین تمرینی ملاقات کرد، در واقع بیشتر یک اتفاق تصادفی بود. به طور معمول، سرمربی حدود سه ربع قبل از شروع جلسه در دفتر خود است، اما این بار توماس توخل برای طراحی تمرینات زودتر خود را به کمپ بایرن مونیخ رسانده بود و به همین دلیل با اولی هوینس روی زمین چمن تمرین بایرن مونیخ ملاقات کرد.


توخل با اشاره به شکست نگران کننده 1-3 شنبه گذشته در مقابل ماینتس توضیح داد: "اولی می‌خواست نظر خود را در مورد بازی به من بگوید و طبیعی بود که این قرار ملاقات پر از تصاویر و ژست‌های دو طرف باشد، «وقتی دو آدم احساسی با هم حرف می‌زنند، گاهی اوقات ممکن است فضای بحث به شکل احساسی پیش برود."

وقتی او در ساختمان و کمپ تمرینی باشگاه است، خب می‌آید و با من سلام می‌کند و این طبیعی است. ما یک ربع با هم در مورد مسائل مختلف حرف زده و ایده های خود را با یکدیگر تبادل می‌کنیم. چون باشگاه برای اولی هوینس البته مهم است و در واقع بایرن مونیخ باشگاه اوست. او اطلاعات، روحیات و نظرات خود را داشته و آنها را همیشه ارائه می‌دهد. واضح است، او عقاید خود دارد و به من نیز توصیه نشده به حرف کسی گوش ندهم."

توخل فقط "پیام های مثبت" را می بیند

بنابراین توخل بازدید اولی هوینس از زمین تمرین را "فقط مثبت" ارزیابی می‌کند. او در ادامه گفت: "من می‌دانم چگونه این موقعیت را تفسیر کنم. انگار حضور او یک فشار واقعی روی تیم ایجاد می‌کند، اما من فکر می‌کنم برعکس است. این فقط نشان می‌دهد که او به بایرن مونیخ اهمیت می‌دهد و مشکلات را لمس کرده است و خود را می‌خواهد درگیر کند. اگر این یک نشانه باشد، بیشتر یک علامت مثبت است، زیرا پیام‌های اولی هوینس خوب و مثبت بودند. هیچ فشار اضافی روی تیم وارد نشده است."

دیدگاه‌ها