کد خبر : 1934050 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 14:46 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

او برای ما بازیکن مهمی است

سیمئونه: ثابت شد در مورد گریزمان اشتباه می‌کردید

دیه‌گو سیمئونه بار دیگر از آنتوان گریزمان تمجید کرد و گفت او به خیلی‌ها ثابت کرد در موردش اشتباه فکر می‌کردند.

سیمئونه: ثابت شد در مورد گریزمان اشتباه می‌کردید

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید پس از شکست برابر بارسا چند روز پیش توانست مایورکا را شکست دهد و با توجه به شکست رئال دوباره فاصله با این تیم را به دو امتیاز کاهش داد. اتلتیکو با رئال بر سر نایب قهرمانی در جدال است. اتلتیکو فردا در خانه وایادولید به میدان می‌رود. وایادولید در رده 14 است و همچنان خطر سقوط را حس می‌کند.

1805399

دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری این بازی گفت: «پیروزی پرگل بازی رفت، ارتباطی به بازی فردا ندارد. آن بازی تمام شده و فردا برابر تیمی قرار می‌گیریم که پیشرفت کرده و با مربی آن نیز ارتباطی دوستانه دارم. وایادولید فوتبال خوبی بازی می‌کند و بازیکنان باکیفیتی دارد.»

سیمئونه در مورد پیشرفت گریزمان نسبت به ابتدای فصل گفت: «خیلی‌ها فکر می‌کردند که گریزمان برای ما بازیکن مهمی نخواهد بود و بازگشتش بیهوده بوده ولی اشتباه می‌کردند. من همیشه به او اعتقاد داشتم. آنتوان خودش هم می‌داند که همچنان توقعات و انتظارات از او بالا هستند و این شرایط البته  ادامه خواهد داشت. گریزمان بازیکنی بزرگ و باتجربه است و از فشارها استقبال می‌کند.»

تحول اتلتیکو پس از شروعی ناامیدکننده: «این را مدیون بازیکنان هستم. پیشرفت ما واضح است و بدون درخشش بازیکنان این غیرممکن بود. وقتی نتایج خوبی نمی‌گرفتیم، من هرگز اعتقادم به بازیکنان را از دست ندادم. همچنین وقتی در مقاطع سخت یک مربی بیشتر از همیشه خودش را نشان می‌دهد، آن زمانی است که اوضاع بهتر خواهد شد. به کمک این بازیکنان ما توانستیم شرایط را تغییر دهیم.»

تقویم لالیگا: «همیشه گفته ام که ما مربیان در جایگاهی نیستیم که بخواهیم تقویم بازی‌ها را تعیین کنیم. برنامه ای به ما معرفی می‌شود و ما باید آن را قبول کنیم. مربی باید تیمش را به گونه‌ای تمرین دهد که بتواند بهترین بازی را از بازیکنانش بگیرد. همین.»

دیدگاه‌ها