کد خبر : 1934160 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 22:46 | 10.6K بازدید | 6 دیدگاه

هشدار آنچلوتی: بعد از گل زدن نباید عقب بکشیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید شاگردانش وقتی از آلمریا پیش افتاده بودند فشار روی حریف را کاهش دادند و به همین دلیل گل دریافت کردند.

هشدار آنچلوتی: بعد از گل زدن نباید عقب بکشیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته سی و دوم لالیگا مقابل آلمریا به میدان رفت و با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست پیدا کرد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید فشار کم بازیکنانش در نیمه دوم موجب شد تیم حریف دو گل بزند و به همین دلیل برای لحظاتی عصبانی شد.

وضعیت وینیسیوس
ضربه‌ای به زانوی او خورد، اما چیزی نیست. فکر می‌کنم تا چند روز دیگر خوب می‌شود. وینیسیوس بازی بعدی محروم است و برای بازی فینال جام حذفی آماده است.

کارت زرد وینیسیوس
واقعیت این است که وینیسیوس اعتراض می‌کند. او همیشه به این کار نیاز دارد و اعتراض می‌کند. واقعیت این است که او 10 کارت زرد دارد و تعداد آن‌ها بسیار کمتر از رقبایش است.

1868747

عصبانیت در جریان بازی
انگار که ریلکس شده بودیم، زمانی به نظر می‌رسید بازی تمام شده است، ما با نتیجه 3-0 و 4-1 عقب نشستیم. این یک زنگ هشدار برای ماست، شما نمی‌توانید فشار را کاهش دهید، زیرا اگر آن را پایین بیاورید گل می‌خورید.

شوآمنی
فکر می‌کنم شوآمنی بازیکن مهمی است، زیرا به ما اجازه می‌دهد مدافعان مرکزی خود را پوشش دهیم. او در محوطه جریمه وقتی رقبا وارد می‌شوند خوب است و در کار با توپ باید بیشتر پیشرفت کند، او بسیار جوان است و در حال یادگیری است، به او گفتم اینقدر حرکت نکن، چون انرژی زیادی دارد و گاهی موقعیتش را به خصوص روی توپ از دست می‌دهد.

دیدگاه‌ها