کد خبر : 1934169 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 23:34 | 46.6K بازدید | 15 دیدگاه

درخشش تعویض طلایی ساپینتو برای فیکس‌شدن!

ستاره خط میانی استقلال با ارسال یک پاس گل زیبا برای سعید مهری نقشی پررنگ در برتری تیمش داشت.

درخشش تعویض طلایی ساپینتو برای فیکس‌شدن!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود برابر پارس جنوبی جم به برتری رسید تا با خروج از بحران شکست در شهرآورد، راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شود.

این پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که آبی‌ها در نیمه اول نمایش قابل قبولی نداشتند تا سرمربی پرتغالی خیلی زود به فکر ایجاد تغییر در ترکیب تیمش بیفتد و با انجام همزمان سه تعویض، روند بازی را به سود تیم خود کند.

تغییراتی که رد آن در پیروزی آبی‌ها به وضوح دیده شد و عامل آن هم، مشخصا، زبیر نیک‌نفس بود. ستاره خط میانی آبی‌ها که پس از بهبودی از مصدومیت به دلیل حضور تیم روی ریل پیروزی موفق به قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش نشده بود، در حالی که در شهرآورد پایتخت به میدان نیامده بود تا غیبتش به عنوان یک ابهام جدی نزد هواداران، پیش روی کادر فنی این تیم قرار بگیرد، امروز در بین دو نیمه وارد زمین شد تا به آشفتگی میانه زمین تیمش سر و سامان دهد.

1868769

مسئولیتی که زبیر به خوبی از پس آن برآمد و با جنگندگی و تبحرش در ارسال پاس‌های کوتاه رو به جلو، میانه زمین را به تسلط آبی‌ها درآورد. اوج کار هافبک استقلال اما، ارسال پاس گل به سعید مهری در وقت‌های اضافی بود. جایی که با یک پاس دقیق به مانند پاس خط‌کشی شده‌اش در بازی با سپاهان برای کوین یامگا، زمینه‌ساز به ثمر رسیدن تک گل آبی‌ها شد تا به نوعی تعویض طلایی ساپینتو لقب بگیرد.

نیک‌نفس حالا با این نمایش قابل قبول می‌تواند دست ساپینتو را برای اتخاذ ترکیب‌های متفاوت در سه بازی تعیین کننده پایان فصل استقلال در لیگ برتر و همچنین بازی‌های بعدی در جام حذفی باز کند. به خصوص که با غیبت مهری، نیکنفس اصلی‌ترین گزینه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال در بازی مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها