کد خبر : 1934205 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 01:46 | 48.1K بازدید | 15 دیدگاه

ژاوی: یامال شبیه مسی است

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی امشب به ستایش از ستاره 15 ساله تیمش پرداخت.

ژاوی: یامال شبیه مسی است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیدار هفته سی و دوم خود را با پیروزی 4-0 مقابل رئال بتیس به پایان رساند تا فاصله‌اش با رئال مادرید را به 11 امتیاز برساند و در آستانه رقم زدن یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های خود در لالیگا قرار بگیرد. ژاوی هرناندز در پایان این دیدار از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

او گفت: "بازی را خوب شروع کردیم و با ادامه دادن این روند توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. این واکنش مناسبی بود که باید بعد از شکست هفته قبل نشان می‌دادیم. بازی بسیار خوبی انجام دادیم."

سرمربی بارسلونا که قهرمانی در لالیگا مهمترین هدف این فصل تیمش است با ابراز رضایت از مسیر فعلی آبی‌اناری‌ها گفت: "تیم ما در مسیر درستی قرار دارد و بازی امشب آن را به خوبی ثابت کرد. تیم ما حتی قبل از 10 نفره شدن حریف هم بسیار خوب بازی می‌کرد."

لامین یامال، پدیده 15 ساله بارسلونا، در نیمه دوم بازی امشب مقابل بتیس برای اولین بار پیراهن تیم بزرگسالان این تیم را پوشید تا به جوان‌ترین بازیکن تاریخ کاتالان‌ها تبدیل شود. ژاوی به آینده این بازیکن خیلی امیدوار است: "به یامال گفتم که به دنبال امتحان کردن چیزهای جدید باشد و او این کار را انجام داد. اگر به تمرینات او نگاه کنید متوجه خواهید شد که در آینده می‌تواند چه بازیکن بزرگی شود. او امشب می‌توانست در این دیدار هم گل بزند و هم پاس گل بدهد. یامان استعداد بازیکنی شبیه به مسی است که می‌تواند دوران درخشانی در بارسا رقم بزند."

1868860

در این دیدار شاهد بازگشت دو مصدوم بارسلونا هم بودیم. کریستنسن از ابتدا در ترکیب حضور داشت و یک گل هم زد. دمبله هم در 20 دقیقه پایانی فرصت بازی پیدا کرد. ژاوی در مورد بازگشت این دو بازیکن گفت: "کریستنسن یکی از خریدهای فوق العاده ماست و دلمان برایش تنگ شده بود. عثمان دمبله هم امشب حس خیلی خوب داشت و آمادگی لازم را از خود نشان داد."

با اخراج ادگار گونزالس سرنوشت این بازی کاملا به ضرر بتیس تغییر کرد. این بازیکن در دقیقه 33 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و بارسا در عرض 10 دقیقه بعد از این اتفاق 2 بار به گل رسید تا در مسیر کسب بردی آسان قرار بگیرد. ژاوی در واکنش به اعتراض شدید بتیسی‌ها نسبت به اخراج گونزالس گفت: "فکر می‌کنم داور در این صحنه تصمیم درستی گرفت. خطای این بازیکن کاملا واضح و اخراجش صحیح بود."

دیدگاه‌ها