کد خبر : 1934274 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 14:05 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

اسطوره بتیس در خطر نرسیدن به رکورد افسانه‌ای

مصدومیت خواکین سانچز، اسطوره بتیس، در دیدار شب گذشته مقابل بارسا ممکن است باعث نرسیدن او به رکورد بیشترین بازی در تاریخ لالیگا شود.

اسطوره بتیس در خطر نرسیدن به رکورد افسانه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، هفته قبل بود که خواکین سانچز اعلام کرد در پایان این فصل، که بیست و سومین فصل دوران حرفه‌ای‌اش بود، کفش‌هایش را خواهد آویخت و از فوتبال خداحافظی می‌کند.
این مهاجم 41 ساله که در جام جهانی 2002 برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده بود، در چند بازی باقی مانده دوران حرفه‌ای‌اش به دنبال ثبت یک رکورد ویژه بود. او می‌خواست با حضور در بازی‌های باقی مانده فصل به رکورد بیشترین بازی در لالیگا برسد که در حال حاضر با 622 بازی در اختیار آندونی سوبی‌ساره‌تا، دروازه‌بان سابق بارساست.

خواکین در دیدار شب گذشته مقابل بارسا تعداد بازی‌هایش در لالیگا را به 617 رساند و استقبال خوب هواداران حریف هم روبرو شد که ایستاده او را تشویق کردند اما او تنها 20 دقیقه بعد از ورود به زمین از ناحیه زانو مصدوم شد و مجبور شد زمین را ترک کند. 

1868984

رسانه‌های اسپانیایی مشکل او را ضربه به زانو اعلام کردند اما مشخص نیست که او شدت آسیب دیدگی او چقدر است. 
این در حالی است که خواکین برای عبور از رکورد سوبی‌ساره‌تا باید در هر 6 دیدار آینده بتیس بازی کند و اگر شدت آسیب دیدگی او زیاد باشد، او در بهترین حالا می‌تواند با رکورد دروازه‌بان افسانه‌ای بارسا و تیم ملی اسپانیا برابری کند.
بازی بعدی بتیش در لالیگا پنج شنبه شب مقابل اتلتیک بیلبائو خواهد بود. بتیس که فصل قبل قهرمان کوپا دل ری شده بود، در رتبه ششم جدول لالیگا قرار دارد و برای کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش می‌کند.

1868989

دیدگاه‌ها