کد خبر : 1934275 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 14:10 | 17.7K بازدید | 18 دیدگاه

حیرت کارلو آنچلوتی:

خشن‌ترین بازیکن لالیگا کمتر از وینیسیوس کارت دارد!

کارلو آنچلوتی انتظار حمایت بیشتر داوران از وینیسیوس را دارد و باور نمی‌کند او در فصل جاری 10 کارت زرد در لالیگا گرفته است.

خشن‌ترین بازیکن لالیگا کمتر از وینیسیوس کارت دارد!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی روز گذشته رئال مادرید برابر آلمریا، وینیسیوس به دلیل اعتراضات شدیدش به داور بازی کارت زرد گرفت و به این ترتیب بازی بعدی تیمش برابر رئال سوسیداد را از دست داد. اعتراضات وینی در بازی‌های اخیر رئال به یک عادت تبدیل شده و همین به ضرر خودش و رئال نیز تمام شده است.

1868986

کارلو آنچلوتی در پاسخ به سوالی در مورد اعتراضات زیاد وینیسیوس و کارت زرد او گفت: «اینکه زیاد اعتراض کنید، مشخص است که نتیجه ای ندارد و همه چیز به ضرر شما می‌شود ولی برایم عجیب است که وینی 10 کارت زرد دارد و خشن‌ترین بازیکن لالیگا کمتر از او کارت گرفته است. معتقدم بیش از اندازه به وینیسیوس کارت داده اند و در عوض بازیکنانی که مرتب روی او خطا می‌کنند، کارت نمی‌گیرند.»

1868987
1868985

کارلتو ادامه داد: «واضح است که وینی باید اعتراضاتش را کمتر کند. کارت زرد او در این بازی نیز درست بود ولی نباید اینطور باشد که داور تحت تاثیر اعتراضات وینیسیوس، تمرکزش را از دست بدهد و خطاهای بعدی روی او را سوت نزند. در همین بازی شاهد بودیم که داور خطاهای واضحی را روی او اعلام نکرد چون احتمالا از اعتراضات قبلی او عصبانی بود.»

دیدگاه‌ها