کد خبر : 1934297 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 15:23 | 22.1K بازدید | 5 دیدگاه

آنسو فاتی در نقش مسی: تبریک داداش کوچولو!

رکورد جوانترین بازیکن تاریخ بارسا شکسته شد و از دست آنسو فاتی درآمد، اما شماره 10 بارسلونا واکنش ویژه‌ای به این اتفاق نشان داد.

آنسو فاتی در نقش مسی: تبریک داداش کوچولو!

به گزارش "ورزش سه"، فاتی می‌خواهد از بهترین بازیکن دنیا الگو بگیرد، ولی خودش همین حالا به الگویی برای بازیکنان جوان‌تر تبدیل شده که چطور نردبان ترقی را بالا بروند و به تیم اصلی یک باشگاه بزرگ برسند؛ و حالا جوان‌ترها دارند کم‌کم به او می‌رسند.
در مسابقه بارسلونا برابر بتیس در لالیگا، لامین یامال با 15 سال و 290 روز سن، رکورد آنسو فاتی را به عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه شکست. فاتی نه تنها از این مسئله ناراحت نشد، بلکه شماره 10 بارسا رفتاری پدرگونه با یامال داشت.
روز بعد از بازی، آنسو عکسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که این 2 بازیکن را در حال دست دادن با هم نشان می‌دهد و زیرش نوشت: «تبریک می‌گویم داداش کوچولو، به تلاش سختت ادامه بده.» 

1869028

فاتی 4 سال بعد از این که پا به نوکمپ گذاشت و بازی در آن را برای بار اول تجربه کرد، قصد دارد پا جای پای بهترین بگذارد و همان‌طور که مسی از او استقبال کرد، به یامال خوشامد بگوید.
25 آگوست 2019 فاتی اولین بازی‌اش را برای بارسا انجام داد و در مسابقه خانگی برابر بتیس به زمین رفت. بعد از آن بود که کاپیتان لئو مسی عکسی از خودش و او را منتشر کرد و زیرش نوشت: «یک بازی فوق‌العاده برای همه، 3 امتیاز اول در لالیگا و خیلی خوشحالم که می‌بینم رؤیای بچه‌ها در اینجا تحقق پیدا می‌کند و به تیم اصلی می‌رسند و در یک بازی رسمی در نوکمپ گل می‌زنند.»
آن زمان هواداران بارسا امیدوار بودند فاتی روزی جانشین مسی شود و حالا او در حالی به بازیکنان جوان‌تر روحیه می‌دهد که نشان داده بی‌دلیل نیست پیراهن شماره 10 بارسا را می‌پوشد.

دیدگاه‌ها