کد خبر : 1934484 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 01:52 | 8.7K بازدید | 4 دیدگاه

سیمئونه: امیدوارم سال‌ها گریزمان را حفظ کنیم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، امیدوار است آنتوان گریزمان را برای سال‌ها در این تیم حفظ کند.

سیمئونه: امیدوارم سال‌ها گریزمان را حفظ کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در بازی هفته هفته سی و دوم لالیگا به مصاف رئال وایادولید رفت و با نتیجه 5-2 در این مسابقه به 3 امتیاز دیگر در مسیر تعقیب رئال رده دومی به دست آورد.

اتلتیکو که در این بازی 3 بر صفر پیش افتاده بود در نیمه دوم با دریافت 2 گل نزدیک بود با کامبک حریف مواجه شود که 2 گل دیگر موجب شد تا آن‌ها در نهایت برنده از زمین خارج شوند.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، از عملکرد مهاجمان تیمش به ویژه آنتوان گریزمان رضایت دارد. رضایت در این مسابقه ستاره تیمش بود. او در نیمه اول برای خوزه خیمنز و آلوارو موراتا 2 پاس گل ارسال کرد.

استرسی نداشتیم
استرسی برای این بازی نداشتیم، بازی‌ای بود که انتظارش را داشتیم، آن‌ها با شور و اشتیاق بازی کردند، ما در بازی خیلی قوی بودیم. در نیمه دوم این بازی به شکل دیگری بود و تا نتیجه 3-2 نتوانستیم موقعیتی جدی ایجاد کنیم. اما با فضاهای شکل گرفته توانستیم این کار را انجام دهیم. ما از هر کدام استفاده کردیم.

1869513

آنتوان گریزمان
گریزمان بازیکن ویژه‌ای است، او مطمئناً می‌تواند یکی از بهترین بازیکنانی باشد که در تاریخ باشگاه اتلتیکومادرید حضور داشته است. امیدوارم بتوانیم او را برای مدت طولانی نگه داریم.

کاراسکو
کاراسکو به وضعیت بسیار خوبی بازگشته و مولینا کسی است که در اودینزه به دنبالش بودیم. امثال او بسیار کم است، او با تلاش زیاد جایگاه خود را به دست آورده است.

تلاش برای جلوگیری از کامبک حریف
ما دیر و در زمان نامناسبی شروع کردیم و وقتی بازی کردیم فضایی برای حمله پیدا کردند، آن‌ها خیلی خوب کار کردند و آنچه را که می‌خواستند ایجاد کردند، اما در نهایت ما با کوندوگبیا و سائول موقعیت را حفظ کردیم.

دیدگاه‌ها