کد خبر : 1934566 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 13:48 | 28.7K بازدید | 5 دیدگاه

چهارمین پاس گل فصل و بازگشت به پست تخصصی؛

کفش پرسپولیسی سابق را برق انداختند

علی شجاعی در بازگشت به پست تخصصی، نمایش درخشانی در بازی با پیکان داشت.

کفش پرسپولیسی سابق را برق انداختند

به گزارش "ورزش سه"، علی شجاعی هافبک سابق پرسپولیس که این فصل به نساجی بازگشته، روز گذشته در نیمه دوم وارد زمین شد تا 45 دقیقه برای تیمش بازی کند. نکته مهم اینکه سرمربی اسپانیایی باتوجه به بازی جام حذفی، شجاعی را به این دلیل نیمکت‌نشین کرد که او را برای وقت‌های اضافه احتمالی هم در اختیار داشته باشد.

شجاعی در این بازی روی گل سوم تیمش اثرگذار بود و در حالی که می‌توانست جلو برود، پاس خود را به رضا جعفری داد تا او با شوتی مهلک، نام شجاعی را به عنوان یکی از گلسازان این بازی مطرح کند. نکته جالب اینکه رضا جعفری در این صحنه به نشانه تشکر، خوشحالی جالبی را با علی شجاعی انجام داد.

1869663

در ادامه هافبک چپ پیشین پرسپولیس با یکی دو شوت دروازه پیکان را تهدید کرد که در یک مورد واکنش استثنایی رشید مظاهری باعث شد تا این توپ تبدیل به گل نشود و پیکان در بازی بماند.

نکته جالب اینکه با حضور سرمربی اسپانیایی جدید نساجی، شجاعی به پست وینگر راست بازگشته و برخلاف حمید مطهری که این بازیکن را در پست دفاع چپ به کار می‌گرفت، هرناندس از او در پست تخصصی بهره برده است.

علی شجاعی که این فصل از پرسپولیس به نساجی آمده چهارمین پاس گل خود را در حالی ارسال کرد که یک گل هم برای نساجی به ثمر رسانده است.

1869664

 

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها