کد خبر : 1934580 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 14:40 | 23.4K بازدید | 16 دیدگاه

گزارش آاس:

ریکاوری سریع مودریچ به دست پزشک معجزه‌گر

کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که ریکاوری لوکا مودریچ سریع‌تر از تصورات بوده و او احتمالا برابر اوساسونا در فینال کوپا دل ری بازی خواهد کرد اما این اتفاق چگونه رخ داد؟

ریکاوری سریع مودریچ به دست پزشک معجزه‌گر

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ در بازی سه‌شنبه گذشته برابر خیرونا بود که به دلیل مصدومیت تعویض شد و سپس تصویر او روی نیمکت که کیسه یخ روی ناحیه مصدوم خود گذاشته بود، باعث نگرانی رئالی‌ها شد. 

1869687

ستاره کروات سپس در کلینیک رئال مادرید تحت معاینات دقیق قرار گرفت و در نهایت نیز مصدومیت همسترینگ او تایید شد. گفته می‌شد مودریچ فینال کوپا دل ری و نیز بازی رفت برابر سیتی را از دست خواهد داد ولی ریکاوری او سریعتر از تصورات بوده و احتمالا به فینال نیز خواهد رسید.

1857706

طبق گزارش آاس، مودریچ شنبه و یکشنبه در بلگراد بود و توسط دکتر ماریانا کوواچویچ معاینه شد. او که به پزشک معجزه‌گر مشهور است، تنها شانس مودریچ برای ریکاوری سریع بود و گویا تمهیداتش موثر نیز بوده است. کوواچویچ همان دکتری است که توانست نواک جوکوویچ را یک هفته قبل از شروع رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا به شرایط بدنی ایده‌آل برساند و در نهایت او قهرمان نیز شد. به نظر می‌رسید نواک شانسی برای رسیدن به آن تورتمنت ندارد ولی کوواچویچ معجزه کرد. اگر در نهایت مودریچ به فینال و نیز بازی رفت برابر سیتی برسد، رئال این امر را مدیون دکتر کوواچویچ خواهد بود.

دیدگاه‌ها