کد خبر : 1934651 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 19:32 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

امضای ستاره اسبق گل‌گهر روی حذف سیرجانی‌ها

هافبک تکنیکی پرسپولیس در ادامه روند درخشان خود در ترکیب این تیم، برابر گل گهر نیز زمینه‌ساز پنالتی شد.

امضای ستاره اسبق گل‌گهر روی حذف سیرجانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی در هفته‌های پایانی لیگ کاملا راه افتاده است و تاثیر بسزایی در عملکرد تهاجمی تیمش ایفا می‌کند. صادقی که به عنوان یکی از ستاره‌های گل گهر سیرجان طی دو فصل گذشته در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی کار را دنبال می‌کرد، در نقل و انتقالاتی پر سر و صدا به پرسپولیس پیوست و این روزها در سمت راست تهاجمی سرخ‌ها به مهره قابل اعتماد یحیی گل‌محمدی برای دستیابی به گل تبدیل شده است.

صادقی در این بازی نیز توانست روی حرکت تکنیکی و سرعت جالب توجه خود، آرمین سهرابیان را به اشتباه انداخته و در نهایت مدافع حریف پنالتی بگیرد. موقعیتی که در نهایت توسط دیگر وینگر تهاجم سرخ‌ها تبدیل به گل شد تا آنها نسبت به برتری برابر حریف و عبور از این مرحله کاملا امیدوار باشند.

ویدئو: 299309

صادقی که پیش از سال جدید دچار آسیب‌دیدگی شده بود و چند هفته‌ای را از دست داده بود، با نمایشی که این روزها در ترکیب سرخپوشان از خود به جا می‌گذارد، نشان داده که بی‌جهت نبود یحیی گل‌محمدی وسواس ویژه‌ای برای بازگشت او و پیگیری روند درمانی‌اش داشته است. مهره‌ای که در دربی نیز با همکاری دانیال اسماعیلی‌فر سمت چپ استقلال را تحت کنترل قرار داد و شرایط را طبق برنامه کادرفنی پیش برد.

دیدگاه‌ها