کد خبر : 1934675 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 21:14 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

با برنامه‌ریزی مناسب این اتفاقات تکرار نشود؛

واکنش بخش رسانه‌ای به ناراحتی مربیان تیم ملی در وطنی

بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال بر حفظ احترام اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال و همچنین اهالی فوتبال در بازی‌های لیگ برتر تاکید کرد.

واکنش بخش رسانه‌ای به ناراحتی مربیان تیم ملی در وطنی

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته دیدار دو تیم نساجی و پیکان در شرایطی برگزار شد، که مربیان تیم ملی و مدیران نساجی وقتی بین دو نیمه و پس از پذیرایی قصد بازگشت به جایگاه ویژه را داشتند با ممانعت نیروهای کنترل کننده نظم مواجه شدند. این حاشیه سبب شد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران و حدادیان مالک‌ باشگاه نساجی با ناراحتی ورزشگاه وطنی را ترک کنند و مربیان تیم ملی که تیموریان و قربانعلی پور بودند هم با تاخیر ۱۰ دقیقه‌ای به جایگاه ویژه بازگشتد تا ادامه بازی را زیر نظر بگیرند.
در رابطه با این اتفاقات بخش رسانه‌ای تیم ملی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرده است:
«بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال با ابراز تأسف از آنچه در بین دو نیمه بازی تیم‌های نساجی مازندران و پیکان در ورزشگاه وطنی اتفاق افتاد و منجر به تأخیر در ورود مربیان تیم ملی به جایگاه ویژه این ورزشگاه شد، بر حفظ احترام مسئولان باشگاه‌های میزبان و میهمان، مربیان و پیشکسوتان فوتبال، به ویژه مربیان ملی که برای رصد بازیکنان باشگاهی به استان‌های مختلف سفر می‌کنند، تاکید و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی و ساماندهی مناسب در بازی‌های پیش‌رو، ضمن ایجاد محیطی استاندارد از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری شود.»

دیدگاه‌ها