کد خبر : 1934843 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 18:15 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

یاران اللهیار مقابل بازگشت یک تیم به لیگ جزیره

تساوی هال سیتی در حضور صیادمنش مقابل سوانسی مانع از بازگشت این تیم به لیگ برتر شد.

یاران اللهیار مقابل بازگشت یک تیم به لیگ جزیره

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هال سیتی پس از پایان مصدومیت و بازگشت اللهیار صیادمنش به میادین روند بهتری نسبت به گذشته گرفت و عملکردشان کاری کرد از جمع گزینه‌های سقوط خارج شوند و احتمالا فصل را با حضور در یکی از رده‌های چهاردهم یا پانزدهم چمپیونشیپ انگلیس تمام کنند، اما تساوی اخیر این تیم برابر سوانسی به ضرر حریف‌شان شد.

هال سیتی در شرایطی که برای نُهمین بازی پیاپی اللهیار صیادمنش را در ترکیب ابتدایی به‌عنوان وینگر راست داشت، در دیدار اخیرش در هفته چهل و پنجم و ماقبل پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ چمپیونشیپ انگلیس به مصاف تیم رده دهمی سوانسی رفت که حریف‌شان در صورت برتری می‌توانست شانس صعود به لیگ جزیره پیدا کند ولی این اتفاق نیفتاد.

1870122

یاران صیادمنش در حالی به تساوی یک بر یک در این مسابقه رسیدند که موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف‌شان داشتند و حتی تیرک دروازه را به لرزه درآوردند، اما با این نتیجه ۵۷ امتیازی شدند و در جایگاه چهاردهم جدول چمپیونشیپ انگلیس قرار گرفتند.

اما در آن طرف، سوانسی با این تساوی بدموقع در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل و ناکامی در کسب پیروزی، ۶۳ امتیازی شد تا در رتبه دهم جدول چمپیونشیپ قرار بگیرد و با توجه به اختلاف ۵ امتیازی با میلوال رده ششمی، نتواند شانس راهیابی به پلی‌آف صعود به لیگ جزیره را پیدا کند و دوری‌اش از سطح اول فوتبال انگلیس به ۵ سال برسد.

1870121
اللهیار قبل از تعویض در دقیقه ۷۳ این مسابقه با یک حرکت سریع و پاس به عقب، اوزان توفان را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت او به تیرک افقی اصابت کرد و سومین پاس گل فصل صیادمنش ثبت نشد

یاران صیادمنش هفته آینده در آخرین مسابقه فصل ۲۳-۲۰۲۲ چمپیونشیپ به مصاف تیم رده سومی لوتون که جواز حضور در پلی‌آف را به دست آورده، خواهند رفت و به دنبال تثبیت جایگاهشان در رتبه چهاردهم هستند.

دیدگاه‌ها