کد خبر : 1935230 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 15:30 | 27.3K بازدید | 5 دیدگاه

پس از دبل برابر کادیز

گریزمان: عصبانی هستم چون جایزه من را ندادند

آنتوان گریزمان به شوخی گفت از اینکه جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا را به او نداده‌اند، عصبانی است و همین خشم به او انگیزه مضاعف بخشید.

گریزمان: عصبانی هستم چون جایزه من را ندادند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب موفق شد در زمین خود 5-1 از سد کادیز بگذرد و بالاتر از رئال در رده دوم لالیگا قرار بگیرد. در این بازی گریزمان دو گل زد تا تعداد گل‌های فصل خود را به 14 برساند. او در لالیگا 13 گل زده و در پنج هفته باقی‌مانده حتی می‌تواند رقیبی برای لواندوفسکی و بنزما در راه آقای گلی نیز باشد. ستاره فرانسوی در 43 بازی این فصل خود 14 گل زده و 15 پاس گل داده است.

1870886

گریزمان در مورد راز درخشش خود در بازی‌های اخیر گفت: «عصبانی بودم و هستم چون جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل را به من ندادند. همین عصبانیت انگیزه من را مضاعف کرده و از دقایق ابتدایی این خشم مشهود بود (می‌خندد). از بازی خودم بسیار لذت بردم و طبعا برتری پنج گله نشان می‌دهد، تیم در بهترین فرمش قرار دارد. من هم دو گل زدم و خوشحالم که بار دیگر برای تیم موثر کار کردم.»

1870887

گریزمان ادامه داد: «می‌خواهم رکورد گلزنی تاریخ باشگاه را بشکنم و از گاراته فراتر بروم. این یکی از مهمترین اهدافم است. دوست دارم سال‌ها از من به عنوان یک اسطوره در اتلتیکو یاد شود.»

دیدگاه‌ها