کد خبر : 1935396 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 13:30 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

باید تیم مسلط میدان باشیم

توخل: برای قهرمانی 12 امتیاز می‌خواهیم و به آن می‌رسیم

توماس توخل اطمینان دارد که بایرن می‌تواند هر چهار بازی بعدی خود را ببرد و قهرمان شود.

توخل: برای قهرمانی 12 امتیاز می‌خواهیم و به آن می‌رسیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از پیروزی برابر هرتا و استفاده از توقف دورتموند بار دیگر به صدر بوندسلیگا برگشت و به فاصله چهار بازی تا پایان لیگ و با یک امتیاز بیشتر از زردپوشان، شانس اول قهرمانی است. بایرن فردا یک بازی کلیدی و حساس در زمین تیم دوازدهم جدول، وردربرمن، دارد.

1871272

توماس توخل در نشست خبری این بازی گفت: «ما می‌خواهیم تیم مسلط میدان باشیم، حمله کنیم و اجازه ندهیم حریف به دروازه ما برسد. ما باید چیزهایی جدید به هواداران ارائه دهیم و سرعت بازی ما باید افزایش یابد. باید برنده شویم و این تنها چیزی است که اهمیت دارد. دیگر چیزی تا پایان فصل نمانده و از چهار بازی بعد 12 امتیاز می‌خواهیم تا کار تمام شود. معتقدم به این هدف خواهیم رسید. برای پیروزی هر کاری که فکر می‌کنیم لازم است، انجام خواهیم داد. آماده‌سازی تیم مثل همیشه است. ما هر کاری را انجام می‌دهیم تا در بازی‌های بعدی پیروز شویم. وقتی در بایرن هستید، این ماموریتی است که باید به سرانجام برسانید.»

مصاف با وردربرمن: «در جوانی و کودکی به وردربرمن و بروسیا مونشن گلادباخ علاقه‌مند بودم. مانند پدرم طرفدار گلادباخ بودم و وردر نیز در آن زمان تیم تماشایی بود. این دو در آن مقطع کنار بایرن مونیخ از تیم‌های برتر بودند و برای قهرمانی با یکدیگر می‌جنگیدند. وردربرمن یک باشگاه ویژه در بوندسلیگا است و استادیومش نیز جو خاصی دارد.»

توخل در مورد ترکیب اصلی بایرن گفت: «رایان گراونبرخ احتمالاً جانشین گورتزکا خواهد شد. آنچه از او مقابل هرتا دیدم را دوست داشتم. خواهیم دید که چه کسانی در حمله کار را شروع خواهند کرد. سرژ گنابری و کینگزلی کومان در بازی آخر گل زدند، بنابراین فکر نمی‌کنم بیرون گذاشتن‌شان منطقی باشد.»

توخل در مورد ارائه یک فوتبال بی‌نقص و تکامل یافته با خریدها و یک پیش فصل خوب گفت: «من نمی‌دانم آیا فوتبال بی‌نقص  و کامل وجود دارد یا نه. فوتبال این است که تیم را به حد و مرزهای واقعی خودش برسانیم و حتی فراتر ببریم.»

1830251

توخل درباره غیبت چوپو موتینگ گفت: «وقتی او در دسترس نیست، ما یک بازیکن کلاسیک شماره 9 نداریم، فردی بلندقامت که همیشه می‌توانید روی او برای زدن ضربات آخر حساب کنید. اما سادیو مانه، سرژ گنابری یا توماس مولر نیز می‌توانند در این پست بازی کنند. ماتیس تل نیز همینطور.»

توماس توخل در مورد وضعیت مصدومیت چوپو موتینگ گفت: «زانوی چوپو همچنان درد دارد. فیزیوتراپ ما در تلاش برای بهبودی او است. احساس می‌‌کنم بازگشت او کمی بیشتر از آنچه انتظار داشتیم طول کشیده است.»

توخل درباره فرم جمال موسیالا گفت: «این یک روند پیشرفت طبیعی برای یک بازیکن جوان با پتانسیل فوق‌العاده است. او هنوز نقطه ضعف‌هایی دارد ولی مهم نگرش او است. جمال بهانه‌گیر نیست و همیشه اولین منتقد خودش است. کار کردن با او برای من موهبت بزرگی است.»

دیدگاه‌ها