کد خبر : 1935513 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 20:58 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

بدمینتون‌بازان مسافر هانگژو مشخص شدند

در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون برترین‌های بخش زنان و مردان انتخاب شدند.

بدمینتون‌بازان مسافر هانگژو مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی زنان و مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی هوانگژو در دو روز پنج‌شنبه و جمعه چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت برگزار شد. 

در بخش زنان که به میزبانی اصفهان در محل سالن ورزشی سجادی برگزار شد و در نهایت یگانه کرمانی و علی حیاتی توانستند صاحب بلیت بازی‌های آسیایی هانگژو شوند. 

در بخش زنان پس از انجام بیست بازی نسیم صفایی، پریا اسکندری، رومینا تاجیک، نسترن کرمی، فردوس فروغی، مبینا ندایی، آیدا عنایتی و یگانه کرمانی به مرحله یک هشتم راه یافتند. بعد از آن در مرحله یک چهارم نسیم صفایی، فردوس فروغی، یگانه کرمانی و رومینا تاجیک به نیمه نهایی رسیدند که در پایان این مرحله نیز یگانه کرمانی و رومینا تاجیک به فینال رسیدند. در مایان فینال یگانه کرمانی با برتری مقابل رومینا تاجیک توانست به عنوان نفر برتر جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کند.

هم‌چنین مسابقات در بخش مردان در کرمانشاه برگزار شد. جدول مقدماتی بازی‌ها به صورت دوره‌ای انجام شد و در پایان ۸ نفر برتر نیما رستم‌پور، امیرحسین حسنی، علی حیاتی، ارشیا عمل کننده، مهدی انصاری، محمد پایروند، صالح سنگتراش و مهران شهبازی به مرحله نیمه نهایی رسیدند. در مرحله یک چهارم نیز علی حیاتی، امیرحسین حسنی، صالح سنگتراش و مهدی انصاری نیز به نیمه نهایی راه یافتند که در پایان نیمه نهایی علی حیاتی و صالح سنگتراش به فینال راه یافتند. علی حیاتی در پایان این مسابقات توانست به عنوان نفر اول صاحب بلیت بازی‌های آسیایی هانگژو شود. 

دیدگاه‌ها