کد خبر : 1935566 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 07:00 | 46.5K بازدید | 4 دیدگاه

منصوریان: از السد برای حزباوی ۲.۵ میلیون یورو می‌خواهیم

تگ قیمت نجومی روی بازیکن فولاد چسبانده شد!

سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با ذوب‌آهن، قیمت پیشنهادی فولاد برای امین حزباوی را اعلام کرد.

تگ قیمت نجومی روی بازیکن فولاد چسبانده شد!

به گزارش “ورزش سه” یکی از مهم‌ترین اخباری که در چند روز اخیر حول محور باشگاه فولاد و محمدامین حزباوی چرخیده، موضوع پیشنهاد قطری‌ها برای جذب او بوده است.

با این حال، امروز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی ذوب‌آهن و فولاد، یکی از سوالاتی که از علیرضا منصوریان پرسیده شد، درباره ستاره جوان خط دفاع تیمش بود. آنطور که او اعلام کرده، باشگاه السد قطر، پیشنهادی رسمی برای جذب حزباوی ارائه داده و همه چیز دست هیئت مدیره باشگاه است.

ویدئو: 299833

منصوریان اما در این خصوص از پیشنهاد نجومی فولاد برای رضایتنامه امین حزباوی پرده برداشت. مبلغی که شاید رکورد فروش یک بازیکن را در تاریخ فوتبال ایران بشکند. سرمربی فولاد در این باره گفت: «شفاف توضیح دادم و مدیریت باشگاه تصمیم‌گیری خواهد کرد. او بازیکن بسیار خوبی است و یکی از بهترین استعدادهای فوتبال آسیاست. او نعمت است برای تیم ما. اگر بتوانیم حفظش کنیم حفظ خواهیم کرد.»

او در ادامه از پیشنهاد باشگاه سرشناس قطری پرده برداشت و گفت: «از باشگاه السد هم ۲ میلیون یورو خواستیم و حق رشد هم ۵۰۰ هزار یورو می‌خواهیم. من خیلی این بچه را دوست دارم، خیلی مودب است و خیلی آقاست. هر تصمیمی باشگاه برایش بگیرد من تابعم».

دیدگاه‌ها