کد خبر : 1935577 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 10:00 | 7.6K بازدید | 4 دیدگاه

ارتفاع و خستگی شاگردان منصوریان

مشکلی که فولا‌د را در اهواز زمین گیر کرد

یکی از دلایلی که باعث شد فولاد نمایش همیشگی خود را مقابل ذوب‌آهن داشته باشد، ارتفاع اصفهان و خستگی بازیکنان این تیم بود.

مشکلی که فولا‌د را در اهواز زمین گیر کرد

به گزارش “ورزش سه” بعد از پیروزی ۲ گله استقلال مقابل فولاد، تا انتهای این هفته تنها ذوب‌آهن توانسته است که سرخپوشان خوزستانی با هدایت علی منصور را شکست دهد.

یکی از نکات جالب توجهی که منصوریان بعد از انجام بازی به زبان آورد، تعریف و تمجید از نمایش منطقی شاگردان مهدی تارتار در ذوب‌آهن بود. با این حال سرمربی فولاد یکی از دلایل افت تیمش در این مسابقه را ارتفاع شهر اصفهان دانسته است.

1871550

وی در این باره گفت: «مشکلی که تیم‌های جنوبی در اصفهان دارند، ارتفاع است. ۱۵ دقیقه اول و آخر خیلی دویدیم و طبیعی است کار انتحاری همه جای دنیا اینطور است».

موردی که باعث شد بازیکنان با تجربه فولاد با خستگی‌ مواجه شوند و تغییراتی هم که در ترکیب صورت گرفت، اثر کافی را به همراه نداشت و در نهایت این تیم، پس از چهار مسابقه بدون شکست، اولین باخت خود در سال ۱۴۰۲ را تجربه کرد.

فولادی‌ها در دو بازی باقی مانده تا پایان لیگ، به ترتیب در تهران مقابل هوادار و در اهواز برابر آلومینیوم قرار می‌گیرند و باید دید لیگ را با چه نتیجه‌ای به انتها می‌رسانند.

دیدگاه‌ها