کد خبر : 1935590 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 09:40 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بایرن بهترین بازیکن سال کونکاکاف شد

آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، موفق شد جایره بهترین بازیکن سال منطقه کونکاکاف را از آن خودش کند.

ستاره بایرن بهترین بازیکن سال کونکاکاف شد

به گزارش "ورزش سه"، دیویس فصل چندان درخشانی را در بایرن پشت سر نگذاشت و نتوانست مانند چند فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در زمین باشد اما همچنان یکی از بهترین بازیکنان در پست خودش به حساب می‌آید.

او امسال برای اولین بار به همراه تیم ملی کانادا راهی رقابت‌های جام جهانی شد و با این که این تیم نتوانست از مرحله گروهی صعود کند اما نمایش قابل قبولی را ارائه کرد که تحسین بسیاری را به همراه داشت. 

شاید همین باعث شد که بسیاری از حاضران در رای‌گیری انتخاب بازیکن برتر سال منطقه کونکاکاف بار دیگر دیویس را به عنوان بهترین بازیکن این منطقه در سالی که گذشت انتخاب کنند. 

1871585

به این ترتیب این ستاره بایرن مونیخ موفق شد برای دومین بار متوالی این جایزه را از آن خود کند و این اولین باری است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و بازیکنی موفق می‌شود برای دو سال متوالی این جایزه را به دست آورد. 

دیویس در واکنش به دریافت این جایزه گفت: «انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن سال کونکاکاف واقعا باعث افتخار من است. این که توانستم این جایزه را برای دومین بار متوالی دریافت کنم واقعا عالی است و نشان می‌دهد که نه فقط من، بلکه تمام تیم کانادا توانسته توجه بسیاری را به خودش جلب کند.»

دیدگاه‌ها